mannyboi Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) consider it done holder på i dette sekund! kommer tilbake om jeg er så heldig å støter på mer problemer EDIT: ja, nå fikk jeg opp her: følgende liste viser eksisterende partisjoner: trykk enter for å installere XP på valgt partisjon -trykk P for å opprette en partisjon på det upartisjonerte området -trykk R for å slette valgt partisjon øøømmm...reparer? Endret 28. august 2005 av MannY318 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 i dag skal arbeidet mitt inn :S:S men nå holder jeg på med en ting: den mangler HAL.DLL filen.. så jeg har kopiert den inn på en minnepenn, og skal prøve å kopiere den over via gjennopprettingskonsollen nå... og den andre reparer muligheten... når kommer den sa du? (se forrige post) btw: er det lov med dobbelpost her i forumet? hvis ikke, så må jeg be om unskyldning til modsene, men jeg må få fikset dette her ASAP! takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ...trykk enter for å installere XP på valgt partisjon Når du velger dette alternativ, så får du muligheten til å reparere.. Partisjonen må seff. være den samme du hadde XPèn tidligare. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ...trykk enter for å installere XP på valgt partisjon Når du velger dette alternativ, så får du muligheten til å reparere.. Partisjonen må seff. være den samme du hadde XPèn tidligare. Han skulle fått spørsmålet om å reparere før partisjoneringsvalgene kommer opp. At han får partisjoneringsvalgene betyr at Windows XP installasjons CDen ikke finner en fullverdig XP-installasjon på disken. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ...trykk enter for å installere XP på valgt partisjon Når du velger dette alternativ, så får du muligheten til å reparere.. Partisjonen må seff. være den samme du hadde XPèn tidligare. Han skulle fått spørsmålet om å reparere før partisjoneringsvalgene kommer opp. At han får partisjoneringsvalgene betyr at Windows XP installasjons CDen ikke finner en fullverdig XP-installasjon på disken. Jepp ! Stussa litt på det selv om det var i seneste laget å reparere.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har det samme problemet med en pc her, har fått kopiert over filene fra en xp pro cd, kjørt fixboot, men den finner fortsatt ikke ntldr i oppstarten. Det er mulig det kommer av at jeg har brukt en xp pro-cd på en home-installasjon, men trodde ikke det skulle ha noen betydning. Etter fixboot skifta feilmeldingen til engelsk, men det var alt Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) så.. hva kan jeg gjøre? jeg skulle legge inn HAL.dll i c:\windows\system32, men da stod det at stystemet ikke finner riktig fil\bane... argh! begynner på å lure om hele system32 mappen har forsvunnet, den finner jo ikke mappen! hyar prøvd å legge inn hal.dll inn i \windows mappen, men det hjalp ikke... HVORDAN kan jeg få inn hal.dll i \windows\system32 hvis dette ikke fungerer i gjopprettingskonsollen? jeg håper da virkelig at "<windows root>" er c:\windows? edit: har sjekket rundt med windows, og det er umulig å få hjelp av de... sende mail på lørdag, ikke fått noe svar... skulle prøve å få chat-hjelp, men det gikk ikke, jeg måtte gå inn på kontrollpanet for å finne en kode.. smalahoder alle sammen! det står at jeg må legge inn ny boot.ini fil, men denne filen finner jeg verken på windows cden, eller noen av pcene i huset... noen som vet hvor en boot.ini fil kan fåes fatt i?? Endret 30. august 2005 av MannY318 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 så nettopp på forrige side, og så den linken så jaramo (tror jeg det var) postet.. gjorde dette, og nå kommer jeg litt lengre... ladeskjermen til XP flasher seg, også får jeg blåskjerm... hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør følgende: utfør virussjekk på datamaskinen. fjern alle nyling innstallerte drivere og harddiskstasjoner. kontroller at harddiskstasjonene er riktig konfigurert og avsluttet. kjør CHKDSK /F for å se etter skader på harddiskstasjonen, og start datamaskinen på nytt. teknisk informasjon: *** STOP: 0x0000007B (0xf7a06640, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) javel? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har ikke denne tråden skifta navn en del ganger nå? Blir reint forvirra... Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 joda, men problemer blir løst, også skifter jeg heller navn enn ny topic... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kanskje det blir fred på jord hvis du skifter topic til "Problemer med at folk dreper hverandre"? Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 skifter navn til LØST jeg nå har fått fikset det sjøl, endelig! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 har sjekket rundt med windows, og det er umulig å få hjelp av de... sende mail på lørdag, ikke fått noe svar... skulle prøve å få chat-hjelp, men det gikk ikke, jeg måtte gå inn på kontrollpanet for å finne en kode.. smalahoder alle sammen! De ber deg om produkt-ID, noe jeg ikke ser noe galt eller merkelig med. De vil selvfølgelig sjekke denne. Microsoft gidder ikke yte gratis hjelp til folk med piratkopier, og produkt-ID er en enkel metode for å sjekke at du faktisk har tilgang til gratis support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå