Wildman Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei, Eg var hos ein kamerat som hadde kjøpt seg ein ny ferdigbygd pc hos komplett. Alt gjekk fint i begynnelsen, vi fekk installert windows og skulle prøve det nye AGP skjermkortet som allerede var i pcen, før det brukte vi det integrerte. Så etter at vi hadde fått installert windows og skulle fikse det skjermkortet var det problemene som starta. Vi bytta skjermkabelen og satt den i agp kortet. Då ville den ikkje vise noke på skjermen, så vi bytta om igjen og satt skjermkabelen i hovedkortet. Då klarte ikkje windows å boote så vi skrudde opp pcen og tok ut batteriet...Satt det i etter ca 5 minutt og då fekk vi opp noken lyda og skjermen ville ikkje skru seg på. 1 long, 2 short Indicates a video error has occurred and the BIOS cannot initialize the video screen to display any additional information Var innpå den sida som viser ka som er gale om pcen gir fra seg lyd og det var den som eg fant ut at det måtte være... Korleis fiksa eg detta problemet når eg ikkje eingang får på skjermen?!? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Så no får du ikkje bilete verken med det integrerte skjermkortet eller med AGP skjermkortet? Det er ikkje sikkert at informasjonen i bios har gått vekk sjølv om du har tatt ut batteriet. Om du ikkje får til å bruka nokon av skjermkorta, må du nok resette bios, som skulle gå fram av manualen til hovudkortet ditt. Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 No har vi fiksa problemet. Vi tok ut agp kortet og så funka det innebygde. Kan det være feil med agp kortet då eller? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nei, det eg trur er at hovedkortet berre blir litt forvirra. Det skal vera nokre innstillingar i bios ala: "boot display" som du set til AGP, og deaktiverar det innebygde skjermkortet i bios. Når du so slår av maskina og set inn AGP-skjermkortet, skal det fungera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå