Gå til innhold

"skal ha meg en ny data"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på den;uten å sende et sleivspark til de som poster disse. For har man først bestemt seg for å vise elkjøp, expert og alle disse dimlingene fingeren, er det deilig å få bekreftet at det man har plukket ut, satt sammen etter beste evne og omtanke. faktisk funker i tillegg til at man kan få konstruktive tilbakemeldinger på dette..

Lenke til kommentar

Eller hva om HW.no lager en liste over alle HK, skjermkort,HD'er og ellers de komponentene det først og fremst stilles sp.mål ved, så kan de som har disse gå inn og gi karakterer etter hvor fornøyd man er...?

Kanskje en idé - kanskje ikke...

Tenkte siden de fleste testene på nettsteder, blader osv. kun er utført av én person, så blir de litt lite troverdig - i mine øyne iallefall. Ved å lage en slik liste får man summen av hva flere synes...

Lenke til kommentar

Har lest tråden. Det kan vere aktuelt. Tar dette opp til intern diskusjon. Uansett, litt til sida av diskusjonen; det som bekymrer meg er at denne typen tråder er egentlig det eneste som skal inn under Annet om data. Egentlig så er 90% av det som blir posta i Annet om data off-topic, og ved å opprette fleire kategoriar vert det berre verre for brukarane å poste i rett kategori.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 00:55, Dan Hansen skrev:

Dessuten skal man ikke bygge ny
data
- man skal bygge ny
datamaskin
-
data
er masse ett-tall og nuller satt i system inne i datamaskinen.

eller bare en forkortelse for datamaskin. kan være tvetydig og vet du :wink:

(du begynte med å være pirkete!)

Lenke til kommentar

Quote:

B|Real skrev (2002-08-13 20:41):

Ja, det er nokk det.

Som kilogram sa det så bør minst 80%(ca) av alle postene i Hardware høre under der oxo. (Tror han overdreiv litt der :smile:)

Det eg sa var at 90% av postane i Annet om data passer bedre inn i ein anna kategori. Dvs. 90% av det som ligg i Annet om data er feilposta.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...