FpsStu Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hver dag er det noen som bestemmer seg for å bygge en ny data og skriver ned alt den skal ha! Kan dere ikke lage en egen kategori for dette? "Anbefalling og alternativ" viller jeg kallt kategorien Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Henger meg på den;uten å sende et sleivspark til de som poster disse. For har man først bestemt seg for å vise elkjøp, expert og alle disse dimlingene fingeren, er det deilig å få bekreftet at det man har plukket ut, satt sammen etter beste evne og omtanke. faktisk funker i tillegg til at man kan få konstruktive tilbakemeldinger på dette.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Eller hva om HW.no lager en liste over alle HK, skjermkort,HD'er og ellers de komponentene det først og fremst stilles sp.mål ved, så kan de som har disse gå inn og gi karakterer etter hvor fornøyd man er...? Kanskje en idé - kanskje ikke... Tenkte siden de fleste testene på nettsteder, blader osv. kun er utført av én person, så blir de litt lite troverdig - i mine øyne iallefall. Ved å lage en slik liste får man summen av hva flere synes... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 22:21, WebKnight skrev:Eller hva om HW.no lager en liste over alle HK, skjermkort,HD'er og ellers de komponentene det først og fremst stilles sp.mål ved, så kan de som har disse gå inn og gi karakterer etter hvor fornøyd man er...? prisguide.hardware.no har jo akkurat dette Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg skulle til å foreslå akkurat det samme! En ny kategori som rett og slett heter "ny pc - anbefalinger" eller noe. Det ville gjøre det mye lettere for folk som skal ha ny pc å sortere ut tråder om akkurat dette. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Vær så snill og få dette til!!! går meg på nervene! Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei, en liten tilbakemelding kunne vært greit Blir dette vurdert? Er det ikke aktuelt? mvh Are-Harald Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har lest tråden. Det kan vere aktuelt. Tar dette opp til intern diskusjon. Uansett, litt til sida av diskusjonen; det som bekymrer meg er at denne typen tråder er egentlig det eneste som skal inn under Annet om data. Egentlig så er 90% av det som blir posta i Annet om data off-topic, og ved å opprette fleire kategoriar vert det berre verre for brukarane å poste i rett kategori. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Dessuten skal man ikke bygge ny data - man skal bygge ny datamaskin - data er masse ett-tall og nuller satt i system inne i datamaskinen. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 00:55, Dan Hansen skrev:Dessuten skal man ikke bygge ny data - man skal bygge ny datamaskin - data er masse ett-tall og nuller satt i system inne i datamaskinen. eller bare en forkortelse for datamaskin. kan være tvetydig og vet du :wink: (du begynte med å være pirkete!) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Da er korrekt forkortelse PD - Personlig Datamaskin eller PC - Personal Computer. (mer pirk) :razz: Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Nei, det skal hete ny burk:) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Jeg kaller det pizza om jeg vil! Pointet er at disse trådene går meg på nervene! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er jo helt utrolig så off-topic vi klarer å være en gang iblant :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ja, det er nokk det. Som kilogram sa det så bør minst 80%(ca) av alle postene i Hardware høre under der oxo. (Tror han overdreiv litt der :smile:) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: B|Real skrev (2002-08-13 20:41):Ja, det er nokk det.Som kilogram sa det så bør minst 80%(ca) av alle postene i Hardware høre under der oxo. (Tror han overdreiv litt der :smile:) Det eg sa var at 90% av postane i Annet om data passer bedre inn i ein anna kategori. Dvs. 90% av det som ligg i Annet om data er feilposta. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg kunne ikke vært mer enig. Få en kategori der folk kan poste sine forslag til pc'er. Kall den "Bygge PC" eller noe liknende. Mye praktisk som kunne blitt diskutert der, så resten av kategoriene kan gå mer på den tekniske delen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå