JAB1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg bestilte en bærbar Dell 3. august, og pengene gikk ut av kontoen min 14. august, og i dag 27 august er det 24 dager siden jeg bestilte, og jeg har ikke sett snurten av pc'en. Ser på trackingen av pakken at den har ligget pal på Alnabru siden 15. august... Leveringstid "7-10 dager" ble det sagt. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at dette er normal "service" fra Dell ? Og hvordan leveres pakken; via postkontor eller hur? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ventet en måned Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 de leverer vanligvis via linjegods. høres litt merkelig ut at den har ligget på alnabu siden 15. Da er det sikkert ett problem med transporten, og ikke Dell... har du sporingsnummer på pakken? ta en telefon til linjegods og etterspør... (hmm, kanskje en ide å forhøre seg med dell først, iallefall for å sjekke om det faktisk er linjegods som tar seg av transport...kiipt å skjelle ut en på linjegods hvis de ikke har noe med det å gjøre ) Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg venta vel rundt 3 uker fra jeg bestilte. +/- noen dager (lenge siden) Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 3 dager fra bestillig til jeg satt å kosa meg med splitter ny Dell X1. Kom med Linjegods. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Deal brukte 2 mnd på å levere en maskin til onkeln min. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dell bruker Schenlder, og i norge bruker de Linjegods. Linjegods heter jo ikke Sneglegods for ingenting .... Lenke til kommentar
ExhalE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bestilte på sist fredag, fikk den i går Relativt kjapt syns jeg. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kommer nok litt annpå om det er en standard pakke som du har bestilt eller en som det har blitt endra mye på fra standard oppsettet, for da trengs det mer testing om det er stabilt! Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bestilte en Dell Dimension til fattern, og etter 6 dager var den på døra. Jeg må si jeg nesten ble sjokkskadet, for jeg hadde ikke giddi å sjekke sporinga enda, men om dette er representativt tror jeg vel kanskje ikke. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Første leveringsdato for meg når jeg bestilte hos dell 21.08 var 29.08, vel og bra tenkte jeg, så ble den 01.09, ja ja litt dumt det der tenkte jeg. No er den 05.09. 15 dager for å sende er litt drøyt synes jeg. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ser på trackingen av pakken at den har ligget pal på Alnabru siden 15. august... Er vel Linjegods og ikke Dell som somler her da.. Ring å etterlys den da. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Bestilte meg en skjerm fra DELL på en søndag, hentet den hos linjegods på fredag, klager ikke jeg, finnes nettbutikker som ligger 8km fra meg som bruker like lang tid. Endret 30. august 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg bestilte min dell bærbar (i6000) på søndag 30/8 og dell sier på sine nettsider at beregnet leveringstid er ca 13 sept.. Det er vel på grensen til treigt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er stort sett bare to ting som forsinker leveranser fra Dell, etter min erfaring: 1. De mangler komponenter. Noen ganger kan en komponent til en gitt konfigurasjon være utsolgt. 2. Problemer med transport. Min XPS2 ble stående 3-4 dager i Danmark på grunn av en eller annen lovsbestemt ferie. Dersom trackingen viser at varen er kommet til Alnabru er problemet ikke hos Dell men hos transportøren (Schenker, Linjegods eller et sted i mellom, kanskje tollvesenet.) Som andre sier: Ring dem og spør. Geir Lenke til kommentar
tokland Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bestilte dell i6000 på en lørdag (i juli en gang) Fikk den på onsdag. Rimelig kjapt Var nok litt heldig. Lenke til kommentar
paal_erik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvis du har tracket pc'en din til Alnabru/Norge via Dell/Schenker osv..... Iflg. Schenker så stopper trackingen når pakka kommer til Alnabru i Norge ? Jeg ringte med engang jeg så den var kommet i landet. Fikk da opplyst at jeg måtte bruke "carrier nummeret" å tracke den videre hos Linjegods ? Fra jeg bestilte min Dell 6000 til jeg fikk den, tok det -7-dg. Vil nå si at -7-dg. er en grei leveringstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå