JoKr Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Bare lurte, selv skjems jeg litt. Kommet hjem fra trening, gadd ikke bli med komopiser på kino (dårlig film tror jeg...), spiser forann maskina og sløver sånn generelt sett. Hva er din unnskyldning? Kunne ikke vært mer enig: Denne meldingen vil bli postet i 'Søppel'. Vennligst kontroller at dette er riktig kategori! (Feilpostede meldinger kan bli slettet eller flyttet uten forvarsel) [ Denne Melding var redigert av: JoKr på 2002-08-09 21:41 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Vel, selv kom jeg hjem fra jobb 21.30 og gikk rett til pc'en Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Teltturen ble avlyst (takk og lov for det ) og om det er fredag eller onsdag har fint lite å si når det er ferie :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Planen var at en 8-10stk skulle på teltur, men siden den ble avlyst så kunne jeg være hjemme Lenke til kommentar
Danko Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 21:43, Anders Leipsland skrev:Planen var at en 8-10stk skulle på teltur, men siden den ble avlyst så kunne jeg være hjemme "Puh, helgen er reddet" ? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå