The_evil_blue_toad Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Når jeg spiller av filer i format som avi, mpg eller wmv er bildet alltid enormt dårlig. Det er en smule utydelig og fargene er veldig.. flower power. Noen som vet hva det er jeg kan mangle av codecs eller noe? Det oppsto plutselig for et par dager siden. Regnet med at det var greit å poste dette her istedet for i noen av de andre delene av forumet. Lenke til kommentar
schwami Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Prøv å bruke et avspillingsprogram som har codec'er innebygget, som VLC videolan media player. Hvis du har problemer også i dette programmet, kan det hende det ikke er et problem i codec'en, men noe annet. Lenke til kommentar
eirik86 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hvilket skjermkort har du? tror jeg har hatt d samme problemet. viss det er samme prob som meg drar du deg inn på innstillingene på skjermkorte og makker litt der:p jeg har Geforce 6800 GT. teigneserier funket sann ok, selvom fargene var litt herpa. men vanlige serier eller filmer ble bare helt mongo å se på. rare farger, utydelig og ekkelt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Den siste grafikkdriveren fra nVidia skal visst tulle med fargene på videovisning på diverse geForce-kort. Prøv med en tidligere driver, og se om det løser seg. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det var visst problemer med Nvidia driverne; i 77.72 utgaven var dette videoproblemet, men det er fikset nå i 77.77 som er de siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå