|FSK| Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Tenkte om det var mulig at jeg kunne stikke ned til noen butikker i byen i dag og se på litt objektiver. Er det noen butikker i Trondheim som har et "godt" utvalg av dette? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Eneste jeg vet om er Japan Foto. Vært innom der et par ganger selv. Har ikke mye, men litt har de ihvertall.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Takker, skal ta turen innom der seinere en dag (sovna av i dag). Lenke til kommentar
askare Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 TorgetFoto har også en del. Samt Preus i Dronningens har noe også har du Simon Engen i Nordre og på andre siden av gaten så har du Schrøder. Det tror jeg nesten er alle. arnstein Lenke til kommentar
lre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei. Tenkte om det var mulig at jeg kunne stikke ned til noen butikker i byen i dag og se på litt objektiver. Er det noen butikker i Trondheim som har et "godt" utvalg av dette? - Foto & Video avd. Trondheim har nok et godt utvalg. De åpner sin avdeling i Trondheim førstkommende torsdag 1.sept.(Ligger i Søndregt. der Digital Impuls var før) - Japan Photo (v/Bigbite) har vel litt - Simon Engen Foto - FotoSchrøder (rett over gata v, Simon Engen foto) vet ikke om de har så godt objektiv utvalg, men de selger mye kamera der så de har sikkert objektiver også. - Elite Foto (Torget Foto) Trondheim Torg har vel noen objektiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå