RedRocK Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei! Jeg driver å kikker litt rundt på mopeder! Jeg har funnet mange jeg liker, og som jeg er interesert i å kjøpe! (Brukte altså) Men faren min sier at jeg burde vente til lengre ut på høsten, før jeg kjøper! Han har ikke så veldig mye peiling på moped...Det er derfor jeg er litt usikker på om dette vil lønne seg ? Vil prisene gå ned utover høsten, eller har det veldig lite å si ? Og vil det komme opp flere mopeder for salg utover høsten? Mvh. Meg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ja, vent til Høsten. Pappa vet som oftest det beste. Til Høsten er det mange som vil kvitte seg med mopden sin, fordi det er mange som har fått bil og sånn, og skal du kjøpe en ligge sykkel 50cc eller en annen slags moped, så vil den ruste hvis du kjører i snøen, og du kommer garantert til og kjøre i snøen Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Ok, jeg utrykte meg kanskje litt feil...Men jeg har bursdag 22. mars! Og da får jeg lappen...Så hvor mye lengre ut i dette året burde jeg vente før jeg kjøper ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vet ikke, men sånn når det begynner og bli pent vær. Mars-April vel, jeg har også Bursdag i Mars, 31.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det er jo på vinteren det er morro og kjøre moped, da.. Sladde med moped i 60-70km\t er morro.. også og sitte på snowracer bak moped i 70 er morro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå