jdmonstad Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei, Jeg har: - Bredbånd fra nextgentel og den medfølgende Netopia 3351 ruteren. - Asus WL-500g trådløs ruter. Vet at det er vanskelig med to rutere, men noen som vet hva jeg må gjøre for å kunne bruke den trådløse ruteren etter Netopia-en? Gjerne en så detaljert beskrivelse som mulig da jeg har forsøkt en del allerede. Takknemlig for alle svar! Mvh JDM Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Så vidt jeg vet kan vel den Asusen settes opp som en switch/trådløst tilgangspunkt? Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det stemmer at den kan settes opp som et Access Point. Har forsøkt dette også, men uten hell. Hva slags innstillinger skal jeg bruke da? Må jeg gjøre noen endringer på ruteren fra NextGenTel? På forhånd tusen takk! Mvh JDM Lenke til kommentar
facedancer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sett routeren fra ngt i bridgemodus. Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hvordan går jeg frem for å sette NGT-ruteren i brigde modus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå