MKej Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva het den dokumentaren om 11 september som gikk på tv2 eller nrk før noen år tilbake, der man følger et brann team under hele 11 seeptember. Og noen som vet om den finnes på dvd. Ps det er ikke fahrenheit 9/11 jeg tenker på Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tenker du på den hvor De Niro har introduksjonen, og det var to folk som skulle lage en dokumentar om en brannstasjon og tilfeldigvis var der og filmet den 11. september? Husker jeg så den, men husker ikke hva den het.... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Tenker du på den hvor De Niro har introduksjonen, og det var to folk som skulle lage en dokumentar om en brannstasjon og tilfeldigvis var der og filmet den 11. september? Husker jeg så den, men husker ikke hva den het.... jepp det er nok den Ingen som har peiling hva den het, er det mulig og søke på tv2 sin side etter den Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) 9/11 Den finnes i hvertfall på DVD i USA og UK (se øverst til høyre på IMDB-siden). Endret 27. august 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva het den dokumentaren om 11 september som gikk på tv2 eller nrk før noen år tilbake, der man følger et brann team under hele 11 seeptember. Og noen som vet om den finnes på dvd.Ps det er ikke fahrenheit 9/11 jeg tenker på Dette er lykkedagen din, du får den til £6 fra Play.com. 9/11 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Takker for alle svar fant den også på DVDstrax så jeg trur jeg kjøper derfra siden jeg ikke har visa eller mastercard Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Yay, har også lett etter den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå