Gå til innhold

hva betyr 4000+ osv. på AMD?

Guggelibu

Anbefalte innlegg

MrLee: Heh, visste at en eller annen kom til å peke ut at det går ann å tenke å den måten også etter min litt "kjøt-fylte" post. Men du har absolutt rett også om din sammenligning. Kunne du fordypet litt om akkuratt hvorfor 3.8 GHz er den magiske frekvensen på Pentium 4? Ser at flere har nevnt det, men ikke gitt noe særlig detaljer hvorfor.

: Først må de bli enige om en standard, og vi vet jo hvor enige om benchmark-testing program idag da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg leste bare at diverse intel representatner hadde nevnt det ved lansering av Prescott...mer vet jeg ikke

Why doesn't Prescott outperform Northwoods? Prescott's processing pipeline is longer than that of the existing P4, effectively canceling out any of the Prescott's immediate performance gains. We saw this scenario before, however, when Intel moved from Pentium III to Pentium 4, and the lesson here is also the same: wait. As Intel cranks up the clock speed and companion technologies come online, Prescott-based systems should deliver both better performance and innovative features at competitive prices.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...