Domi9q Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) strikkmotoren min framover går den ihvertfall hehe, horebil #1! hehe, jeg gir opp jeg Endret 10. november 2005 av Domi9q Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Neo, du kan jo ikke gi opp nå, du er jo nesten i mål. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 nei, ikke gi opp..!! den blir jo drit fet da, eller den er jo fet nå og da..! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 konge! du er godt på veg! ikke gi opp, bilen blir feit! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Seriøst...bare "gir du opp"...? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 hehe, takk for all ros neijda, må vel fortsette litt til.. ihvertfall gjøre ferdig fangerne og få ordnet feeeete sideskjørt =)=) spoileren må jeg også få gjort noe med... har faktisk planer å hente meg en audi 90 delebi, og rappe sideskjørta, fangerne og løktene og lakkere fangerne... den typen delebil jeg har tenkt å skaffe.. ikke så dårlige vinterfangere nei hehe, ikke dumt med ekstra lys =) har omplassert dem litt Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) hva har du brukt til og lakke den med? så ut som en orntli lakkboks der på ett bilde på første siden, men har du brukt vanlig billakk og sprøyte? eller bengalakk og tynner på sprøyte? Ser iallefall bra ut.. Endret 29. november 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 hva har du brukt til og lakke den med? så ut som en orntli lakkboks der på ett bilde på første siden, men har du brukt vanlig billakk og sprøyte? eller bengalakk og tynner på sprøyte? Ser iallefall bra ut.. 5224408[/snapback] hehe, har lakket den med ordendlig sprøyte i lakkboks... det dårlige resultatet skyldes nokk at det var første gang jeg lakkerte med sprøyte... Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hva har du gjort med en nesten fin bil!? Klar over hvor jalla den derre rånekassa ser ut? selg den til biltema, de vil sikkert kjøpe den for å reklamere for jallaprodukta sine. no offence. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 hva har du gjort med en nesten fin bil!? Klar over hvor jalla den derre rånekassa ser ut? selg den til biltema, de vil sikkert kjøpe den for å reklamere for jallaprodukta sine. no offence. 5227968[/snapback] hehe, ja fult klar over det skal bare få fixa den opp så fort som mulig å bli kvitt den... MEN min neste bil, audi cuope quattro skal bli mere gjennomført Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 åkeij, nå har jeg kanksje kjøpe meg ny bil så vurdere å selge denna.. så er noen intresert, så ta kontakt Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 åkeij, nå har jeg kanksje kjøpe meg ny bil så vurdere å selge denna.. så er noen intresert, så ta kontakt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjøp og salg er forbudt på forumet Hvilken bil du har kjøpt, og hvor mye skal du ha for denne? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 kjøp og slag å kjøp og salg da legger bare fram muligheten.. blir mest sansynelig å kjøpe en audi 80 94 modell, 2 liter... Hadde et uhell denne helga, og det be litt skade på bilen så prisen må jeg vurdre, ikke mye ihvertfall! skal se om jeg får lagt opp bilde Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 huff. beklager å si det, men dette var ikke pent. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ble du lei av denne bilen eller? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ble du lei av denne bilen eller? 6174070[/snapback] Gørrlei 56hk diesel er ikke så morro uansett, men måtte jo holde meg til audi 80 Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Flott Audi Prosjekt du har her. må aldri gi opp prosjekter som du har startet:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Sorry for å si det, men den så jo ut som en polakk-kjørt Audi som har blitt spraysota lykter osv da Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Flott Audi Prosjekt du har her. må aldri gi opp prosjekter som du har startet:) 6176875[/snapback] Den er avsluttet og solgt den Sorry for å si det, men den så jo ut som en polakk-kjørt Audi som har blitt spraysota lykter osv da Veit men det viktigste var jo at jeg lærte og fikk en del erfaring ved fixe og stæsje den fra grunn hadde ny audi 80'en vært min første bil, så ville det vært den som så polakk kjørt ut. "Bedre å ødelegge en bil til 3000 enn en bil til 34000" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå