Gå til innhold

PC høytalere med fjernkontroll? Og høy WAF faktor?


Anbefalte innlegg

Er på utkikke etter pchøytalere med fjernkontroll. Dette skal kobles opp mot et spille system. Har noe gamle creative 2.1 greier som gir kurrant lyd, faktisk mye edre lyd en det som er innbygget i TV'en, men her er det volukontrollen på en lang kabel. Vil gjerne ha noe tilsvarende men med "vanlig" fjernkontroll.

 

Bør helst være så kompakt og minimalistisk som mulig og gjene i hvit eller sølv. Store bokser i sort går dessverre ikke. Veit dette bryter litt mer tankegangen til flesteparten her inne som sikkert skal ha best mulig lyd for penga, men jeg har nå altså en samboer å ta hensyn til som ikke liker "skjemmende bokser". :ermm:

 

I engelsktalende land har man et bra utrykk som hetter WAF. Det står for Wife Acceptance Factor. Er altså på utkikk etter noe med høy WAF-faktor :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne har det du spør om Altec Lansing Fx6021.

Har ikke testet denne, men regner med at den spiller like bra som andre altec lansing høytalere i den prisklassen.

Veit du om noen steder i Oslo som har godt utvalg med Altec Lasning som man kan kikke på med egne øyne?

 

Er et par ting jeg ikke får sett på bilder og slikt som jeg gjerne skulle sett på ordentlig

Nei, er ikke sikker hvem som har dem i butikk.

Men ser at Netshop fører de i nettbutikken, så den kommer sikkert i butikken/showrom som de skal eller har åpna i Oslo

Endret av Royal
Lenke til kommentar
Linkene dine fungerer ikke..

Siten virker litt merkelig. Når jeg klikke på linkene mine etter å ha lest denne meldingen så funket de ikke. fikk noe Login Skit...

 

Hvis jeg derimot gikk inn på www.gss.dk og browset meg fram til Høytalere 2.1 osv, så funket faktisk linkene mine. Litt snodig.Noe cookie greier som ikke tilater direktelinking uten at man har vært der før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...