Maroder_S Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Blant de mer eksotiske lydproduktene for PC-er finner vi de dedikerte surrounddekoderne. Vi har tatt en titt på Creative Decoder DDTS-100. Les mer Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kanskje like greit å bruke ac3filter for å dekode surround i software? Jeg ser for meg endeløs hår-riving når spesial-kabelen blir borte, eller alle andre "features" creative liker å legge inn i sine produkter... mvh Knut Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 - For lett ja, for det er jo vekten du er ute etter i et produkt beregnet for hørselen.. liten forsterker trenger liten trafo, og her er trafoen plassert utenfor boksen. Dette gjør at boksen genererer mindre varme, noe som i teorien forlenger komponentenes levedit. Kan ikke se noe problemer i det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Utgangene på sin side er to 3,5 mm. stereojacker ut, og en firepols stereojack ut. Feil! Dette gir 7 kanaler (6.1) og den støtter faktisk også 7.1 som er 8 kanaler. Du mangler med andre ord en kanal. Stikkordet er at det ikke er en 4pols stereojack, men 2 ... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det står vel ingenting i testen hvordan denne dekoderen fungerte sammenlignet med Logitech Z-5500 sin egen dekoder. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen. Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene. Lenke til kommentar
kjos1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vi ble ikke klar over dette før vi tilfeldigvis i manualen. Liten feil i artikkelen,sikkert lett å rette på Ellers så synnes jeg personlig at denne boksen er preget av et alt for stort plastik o Matic følelse og kvalitet. Hadde personlig kunnet tenkt meg noe som var litt tyngre og mer "håndterlig" med tanke på knappene. Snakk for deg selv. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Snakk for deg selv. Var det ikke det han gjorde? For min egen del, så snakker eg for meg selv når eg sier at eg er enig i plastikkfølelsen. MEN eg synes ikke dette har påvirket meg noe særlig, da eg stort sett bruker fjernkontrollen. Lenke til kommentar
gittela Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Men jeg må si at det sto forsvinnende lite om hvordan lydkvaliteten var, annet enn at det funket greit å lage juksesurround av stereo. Jeg er ikke tilhenger av audiofile betraktninger, men litt om støy og lydgjengivelse hadde kanskje vært på sin plass? :-) Howard Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Men jeg må si at det sto forsvinnende lite om hvordan lydkvaliteten var, annet enn at det funket greit å lage juksesurround av stereo.Jeg er ikke tilhenger av audiofile betraktninger, men litt om støy og lydgjengivelse hadde kanskje vært på sin plass? :-) Howard Enig... Greit å bruke litt plass på byggekvalitet og spesifikkasjoner, men hva med lyden?!? Det holder ikke å si at det funket "bra"... Hele vitsen med testen er jo borte? Hva med problemet med manglende kabler for å bruke andre lydkort eller høyttalere? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tja, vil ikke si at dette der var den beste jeg har sett. Mellomklasse passer den kansje inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå