peacemaker Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har lett etter kabel til denne telefonen uten hell. Er det her inne som vet hvilken kabel jeg skal bruke og hvor den evt er å få kjøpt ? De er litt lunkne på å reparere telefonen for meg selv om den er bare 15 mnd'r gml... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Komplett kanskje. Problemet er vel at denne telefonen er ute av produksjon, og dermed blir også tilbud på tilbehør til denne telefonen dårligere tilbake etterhvert som de blir utsolgt. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Det har aldri eksistert kabel til 6600 Endret 27. august 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Se på telefonen. Hvor vil du at kabelen skal plugges inn? EDIT: Det føste hullet er til laderen, det andre til handsfree EDIT2: Kan du ikke kjøpe deg et blåtannadapter? koster 100 kroner på elkjøp Endret 27. august 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 som noen sier, det finnes ikke en datakabel til 6600. Skal man bruke denne med data er det nok et blåtann adapter som er løsningen. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Se på telefonen. Hvor vil du at kabelen skal plugges inn? EDIT: Det føste hullet er til laderen, det andre til handsfree EDIT2: Kan du ikke kjøpe deg et blåtannadapter? koster 100 kroner på elkjøp Kilder? At den ikke har bunnkontakt for kabel betyr det ikke at den <ikke har mulighet for datakabel>. Hvordan tror du verkstedene oppgraderer firmwaren? 1 2 ++++ Søk på: "6600 cable" på eBay og du finner maaaaaaange. Har sagt det ørten ganger på forskjellige tråder: Det FINNES datakabel til 6600PUNKTUM Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hmm, det hadde jeg faktisk aldri trodd. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 disse datakablene er jo bare tull, er jo som datakabelen som fantes i si tid til 3310. Finnes ikke noen orginal kabel uansett, dessuten, bluetooth er da mer praktisk og billigere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har lett etter kabel til denne telefonen uten hell. Er det her inne som vet hvilken kabel jeg skal bruke og hvor den evt er å få kjøpt ? De er litt lunkne på å reparere telefonen for meg selv om den er bare 15 mnd'r gml... Hva skal du bruke kabelen til? Dersom du skal overføre data er kabel en ekstremt dårlig løsning, siden du må fjerne batteri og minnekort for å kunne koble den til. Her er bluetooth en MYE bedre løsning. Hvis du har tenkt å flashe den vil ikke en vanlig kabel hjelpe uansett. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bluetooth og Nokia SUGER. Jeg har prøvd å få data overført med Nokia 600 og Nokia 7650 i henholdsvis 2 og 3 år nå, UTEN stabil løsning. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I så fall bør du kanskje vurdere å bytte bluetooth adapteret på PC'en din. Har aldri vært noen problemer med bluetooth her i huset. Selv i gode gamle dager med 3650 fungerte det som en kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå