Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har erfaringer med denne webshoppen.? Eventuelt andre steder du har brukt for å kjøpe nye dioder.? Skal ha et lite busslass til et nytt belysningsprosjekt..... Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det vanlige lysdioder du skal ha så har jeg god erfaring med Lsdiodes , ikke norsk webshop vel og merke, men har aldri no trøbbel når jeg bestiller derifra. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hei, endte opp med å bestille på www.lysdioden.com , da denne shoppen var 1 / 3 del av prisen til www.dioder.no & www.dioder.no klarte heller ikke å opplyse om at alle priser var uten moms, intill etter bestilling var ferdig... Må dog sies at www.lysdionen.com hadde halve eller mindre i vareutvalg, men fant det jeg skulle ha... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 No har jo du fått det du skulle ha, men eg har gode erfaringar med dioder.no, har snakka med han som driver det på eit forum og kjøpt fleire dioder der. Anbefales. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 men pris spiller en stor rolle for meg, å da er det ikke aktuelt å betale 1000kr for noe som koster under 400kr et annet sted... Men som sagt, dioder.no hadde et kjempe utvalg i forholt til, og virket dog mere seriøst, men lysdioder.no leverer varene de oxo.! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ja, sjølvsagt er prisen viktig, og på enkeltståande dioder er nok lysdioder.no billigast. Eg kjøpte dioder som var ferdig lodda, tilpassa min bil sånn at dei passa rett ned i pærehaldarane, dette har ikkje lysdioder.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå