iam Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nå er det sikkert mange, mange som har mobil som har støtte for videoklipper(3gp,mp4,mpeg osv) Her kan du poste inn morsomme videoer/filmer til mobilen. Evt. poste inn sider der dere har funnet dem vis det ikke er nok plass til å poste på forumet. Her er det en fin side. (husk trykk på engelsk øverst til høyre) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Her er en godt del med artige filmer (gratis) Lenke til kommentar
iam Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Her er en godt del med artige filmer (gratis) Det som er litt dumt med lignende www.zedge.com sider er at man må laste ting på wap. Personlig så liker jeg det ikke, men på www.mobile9.com laster man tingene ned til pcen, og da kan man overføre dem til mobilen via bluetooth, infrarød, kabel, minnekort osv. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 på den andre siden er mobile9 uuuutrolig tregt! Tar en evighet å laste inn en side, og så må en trykke en haug av ganger for å få lastet ned noe, men så er det gratis da Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) -slettet- Endret 28. august 2005 av Xpi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hippie-Erlend? Han har endel morsomme videoer Lenke til kommentar
iam Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 på den andre siden er mobile9 uuuutrolig tregt! Tar en evighet å laste inn en side, og så må en trykke en haug av ganger for å få lastet ned noe, men så er det gratis da siden oppfører seg ikke sånn mot meg da noen som har noe som de vil dele? er hippie-erlend her? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Likte den mobile9 siden. selv om det tar tid.. Funker fint til min k700i.. Lenke til kommentar
iam Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Er det noen som har the simpsons episoder? 3gp eller mp4. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det som er litt dumt med lignende www.zedge.com sider er at man må laste ting på wap. Personlig så liker jeg det ikke, men på www.mobile9.com laster man tingene ned til pcen, og da kan man overføre dem til mobilen via bluetooth, infrarød, kabel, minnekort osv. feil. Man kan fint laste ned til pc`en for så å overføre.. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Er det noen som har the simpsons episoder? 3gp eller mp4. -- Link slettet av moderator -- Endret 15. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) her er en, om ikke morsom men. er fra denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry4781614 Video_015_.3gp Endret 3. september 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
iam Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Er det noen som har the simpsons episoder? 3gp eller mp4. Sjekk her du : -- Link slettet av moderator -- Har prøvd den men det er slovensk eller no skjønner liksom ikke hva de sier feil. Man kan fint laste ned til pc`en for så å overføre.. Jeg snakka om www.zedge.com . Jeg har prøvd å laste filene ned på pcen, men det var visst bare mulig å hente filen via wap. Endret 15. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 nei, det er ingen problemer å hente ned filene på zedge.no til pc`en. Trenger på ingen måte å bruke wap for å hente dem Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skulle så gjerne lagt ut noen, men 3gp støttes desverre ikke Jeg, Vegard_ og Redline_ har dannet noe som heter Amatørmobilfilmkameratene, og vi løper rundt og filmer når vi har tid Skulle gjerne lagt ut Halla!, den er vi stolte av Du likte den, gjorde du ikke, MacCy? :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du likte den, gjorde du ikke, MacCy? :!: Jo, den var bra. Skulle ønske at alle hadde sett den, for den var så gjennomført og bra laget av "AMFK". Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Du likte den, gjorde du ikke, MacCy? :!: Jo, den var bra. Skulle ønske at alle hadde sett den, for den var så gjennomført og bra laget av "AMFK". Den går vel an å legge ut til nedlasting eller noe sånt.. Men jeg aner ikke hvordan. Har den på pc-en her. Endret 5. september 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kom over denne siden da jeg surfet. Du må registrere deg, men det går fort og smertefritt. Sjekk ut downloads linken i menyen Link Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Sjekk denne -- Link slettet av moderator -- Futurama (5 seasons) går fint inn på 1GB minnekort.. Endret 15. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Siden folk begynner å linke til opphavsrettsbeskyttet materiale stenges tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg