Shimano Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 12 minutters filmsnutt som viser mange av mulighetene i Xbox 360 sitt dashboard: http://media.xbox360.ign.com/articles/644/644608/vids_1.html Mediafunksjonalitet, tilkobling av iPod, PSP o.l. er fra 6-7 minutter og utover. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ble imponert av denne videoen jeg. Denne funksjonaliteten gjør at programmer som XBMC til xbox blir overflødige på xbox360. Så det er kjempeflott =) Gleder meg som en liten unge, men tiden går for tregt dog... =( Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Spørs om det blir så lett. Ser for meg at 360 er full av DRM og man ikke får spille av hvilke som helst av sine filer. Mener også å ha lest at 360 kun støtter WMV-formatet. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 "tilkobling av iPod" . . . dette er helt off-topic, men må si det, vet dere hva jeg tror eller? (sikkert ikke ) Siden alle sier at Xboks ligner på Apple design, så tro jeg at de samarbeidet på dette området, (siden "Alle" liker Apple design), tror dette på grunnlag av at Xboks støtter iPod(da må de vel ha noe sammarbeid for å få tildet), og siden da kan apple hjelpe MS, Eller hva? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 dette er helt off-topic, men må si det, vet dere hva jeg tror eller? (sikkert ikke ) Siden alle sier at Xboks ligner på Apple design, så tro jeg at de samarbeidet på dette området, (siden "Alle" liker Apple design), tror dette på grunnlag av at Xboks støtter iPod(da må de vel ha noe sammarbeid for å få tildet), og siden da kan apple hjelpe MS, Eller hva? Høyst sannsynlig ikke. Microsoft har heller "lånt" designtrekk fra Apple, garantert ikke samarbeidet. Tilkobling med i-pod er heller ikke veldig avansert, bygger på usb standarder og om ikke det skulle være nok så finnes det drivere til windows noe som igjen gjør dette veldig lett for Microsoft. On-topic: Dashboard ser stilig ut! Designmessig ser det i alle fall bra ut, får vente til eg har prøvd det i praksis før eg sier mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå