forteller Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Finnes det noen som helst måte å gjøre Ferrrari 4005 sonefri på? Helst gratis, men om jeg ikke kommer utenom er jeg villig til å betale. Hvis det ikke går, kan jeg få noe tips om programmer som kan rippe hele DVDer og spille dem rett fra harddisken, med både filmen og ekstramatriale og det hele..? Takk! Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Spørsmål om unlocking lar seg vanskelig besvare i ett forum som tar avstand fra slik aktivitet, men jeg ville prøvd google, evt ett søk i ditt favoritt p2p program.. lykke til Lenke til kommentar
cspace Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 rhemal sitt tips er det beste...det finnes tusenvis av sider med informasjon om slikt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Husk at garanti kan ryke da, og ofte blir kvaliteten dårligere på spilleren hvis den gjøres sonefri. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Testa AnyDVD? http://www.slysoft.com/en/anydvd.html funker fint her på R1 DVDer og R2 DVDer;) også søtter den xp/2003 x64 i tillegg ryker jo ikke garantien for AnyDVD kjører som en driver fjerner alt som heter av kopisperrer Endret 26. august 2005 av wiak Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Om Ferrari 4005 har en Matsushita UJ-845 DVD-brenner (denne sitter ihvertfall i Ferrari 3400), er dette den DVD-brenneren det er minst sannsynlig at du klarer å gjøre sonefri. Det finnes ikke sonefrie firmware-oppgraderinger til den, og den er motstandsdyktig mot de fleste kjente former for software-basert overstyring av sone-begrensninger (som DVD-Idle o.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå