bokhylle Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei! Har tenkt meg å få et sikkelig "annlegg". Hva er det jeg trenger? Høytalere? Forsterker? Hva er bra med og ha en Mixer? Trenger noen gode svar. Skal koste MAX!: 3000,- (Det blir kanskje ikke så stort) Takker for svar Lenke til kommentar
thamule Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Skal du ha deg et "annlegg" som du kaller det, er nok det mest fornuftige og sansynligvis det eneste riktige å kjøpe brukt. Du får ikkje noke særlig til nytt annleg for 3k altså... Og du får ivertfall ikkje anlegg med skikkelig mixer for 3k. Prøv brukt.. Og for å svare på ka du trenger så er vell det forsterker, høyttalere, kabler(billig på biltema) og eventuelt cd-spiller. EDIT: Leif var innom Endret 26. august 2005 av blaster88 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 3000 kr rekker så vidt til en brukbar brukt forsterker. Jeg foreslår at du heller kjøper deg et skikkelig annlegg til pc'en din. For eksempel Klipsch. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 3000 kr rekker så vidt til en brukbar brukt forsterker.Jeg foreslår at du heller kjøper deg et skikkelig annlegg til pc'en din. For eksempel Klipsch. ja enig! det så fett ut, ellers så kan du jo spare litt til du får dobblet budskjettet ditt. da er det lettere å finne noe ordentlig Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg fant et stereoannlegg hjemme med 4 høytalere. CD spilleren fungerer ikke, men jeg har en discman som jeg kan bruke. Da trenger jeg ikke så mye mer enn mikser? Hva bruker man egentlig mikser til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå