ild Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg skal sette på en ny rieger fanger ( kappe) Den er i ABS- plast ( svart) Bil: Passat 93 Må jeg lakkere denne? Har hørt litt forskjellige ting, noen sier at den blir helt hvit etter 2 uker hvis jeg ikke lakkerer den. Vil det se pent ut hvis jeg bruker spray boks? Bilde av fanger: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Om det gjelder en hel fanger, ville jeg lakkert den. En ulakkert fanger ser ikke spes pent ut, og når du først skal ha en Rieger-fanger, så gjør det skikkelig. Når det gjelder lakkering, så kan det kanskje være lurt å få noen som kan det til å lakkere den. Du kan gjøre det selv, men resultatet vil bli mye bedre hos en lakkerer enn det du klarer med en sprayboks.. Lenke til kommentar
ild Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Noen som vet hva det koster å få lakkert denne hos en lakkerer sånn ca? Lenke til kommentar
TomRJ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 skal du lakker den så bruk sprøyte ikke boks Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja du er nødt til å lakkere, uten tvil. Med sprayboks ser det helt forjævlig ut. Pen front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå