bjørn2004 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Har akkurat satt sammen et system med Asus A8N-SLI Premium hovedkort og AMD 4000+ prosessor. I tillegg har jeg et PCIexpress kort fra Gainward, 2 SATA disker fra Samsung og 1 SATA dvd brenner fra Plextor. Strømforsyningen er fra Hiper og på 580w. Når jeg prøver å starte opp stopper systemet når den kommer til "PCI device listing ..." -tabellen og nederste linje som den stopper på er "ACPI Controller .. 9". IRQ 9 altså. Noen som har noen tips om hva som kan være feil? mvh bjørn Endret 26. august 2005 av bjørn2004 Lenke til kommentar
bjørn2004 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Etter å ha lest sticky på harddisk forumet har jeg kommet et steg videre. Problemet var oppsettet med diskene.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Har samme problemet selv >_< Hadde satt pris på om noen kunne skrevet en utfyllende forklaring eller gi meg den linken hvor dette står. Holder på å slå hodet i veggen her nå. Edit: Har nå prøvd å fjerne alt av disker/cd-spillere, til ingen nytte. Denne ACPI-greia driver meg gal. Se gjerne på denne tråden for mere info. Endret 29. desember 2005 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå