gamer73 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hei folkens Jeg sitter med et Audigy 2 ZS kort..og har nettopp fått i hus logitech Z-5500 I den anledning vil jeg da kjøre 5.1 lyd på dagtid og elelrs hodetelefoner. Men er det eneste jeg trenger å gjøre å stille inn THX innstillinger liksom? dvs antall meter ifra hver høyttaler og slikt? Til spill self. Kan jeg stille inn på noe annet som gjør at Audigy 2 ZS fungerer optimalt? Hat kun default på alt og har ikek rørt noen av innstillingene fra før liksom. skal jeg forandre på noe under EAX console eller? slik at lyden blir best mulig i spill. enste jeg har enablet der er det sm heter CMSS 3D, men det sto på fra før liksom. Og der står den på CMSS. Kan jeg forandre noe her? Og husker at i BF2 tror jeg det var så prøvde jeg å sette det på EAX HD, men det sto at ikke lydkortet støttet det. Men dette kortet skal jo støtte det da...hva må jeg stille inn for at jeg skal kunne bruke EAX advanced HD? elelr er diverse innstillinger primært for musikkbruk og ikke for spillbruk? Endret 26. august 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 må velge dolby digital på kontrollenheten til z-5500 og surround på eax console Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå