Gå til innhold

Ny bærbar til Photoshop

Anbefalte innlegg

Ok. Men er det bare meg, eller er 1920 x 1200 sinnsykt høy oppløsning? Jeg sitter med en NEC 1770NX, og kjører 1280 x 1024, og synes dette er bra nok.

eisa01, pappa bruker en 19" CRT, og om jeg ikke tar helt feil, kjører han samme oppløsning som meg. Er det bare meg som ikke ser poenget med høy oppløsning? :)

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha tittet på 17" PB dersom du ikke allerede har gjort det. Den er ikke så stor som alle vil ha det til. Jeg har brukt en 17" og den virker faktisk ikke så veldig mye større enn min 12", pluss at dersom du putter i 2 GB RAM så får du en racer som ikke mange kan måle seg med. Har du enda masse penger du ikke vet hva du skal bruke på så kjøper du deg en 30" Cinema Display med en oppløsning på 2560 x 1600, da er du kvitt ytterligere 26000,-

Den veier faktisk bare 3 kilo og er ca 3 cm tykk, det er det samme som min 12"...

Har du fortsatt mer så er det bare å sende til meg så skal jeg klare å fine på noe.

OT: Fikk trist melding om at Posten har klart å bulke ene hjørnet på PB`en min ganske kraftig, så nå er det å få Posten til å punge ut...

Endret av bnezofil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...