flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Du får en Gau avenger, men hele greia har en mystisk forbannelse over seg, som gjør at brukeren krymper til et lite insekt. Dette skjer med deg, og du blir spist av en edderkopp. Jeg ønsker meg en hamburger. edit: mye surr her nå, ja. Endret 27. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Du får en feit 500 grams, saftig burger med alt tilbehør. Dessverre er salaten full av biller, burgeren smittet med salmonella og brødet muggent. Jeg ønsker meg en ny bil. (Bare jeg som synes de "umulige å ødelegge" ønskene er jævla kjedelige?) Endret 27. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får en feit 500 grams, saftig burger med alt tilbehør. Dessverre er salaten full av biller, burgeren smittet med salmonella og brødet muggent. Jeg ønsker meg en ny bil. (Bare jeg som synes de "umulige å ødelegge" ønskene er jævla kjedelige?) Du får den nye austin martin bilen, men du krasjer med svenskekongen samme dag. Jeg ønsker meg usa. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får USA, men Bush er fortsatt president. Jeg ønsker meg en yoghurt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en yoghurt. Oppfyllt, men yoghurten blir levert uten lokk, opp-ned. Jeg ønsker meg noen nye oppladbare batterier (Og poenget med tråden er ikke å komme med syke ønsker, men å oppfylle dem på syke måter!) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Og et annet poenger er at det ikke er om å gjøre å fortelle hva som skjer med tingene etter at de er oppfyllt, men hva som er den store haken ved de når de blir levert. Dine nye oppladbare batterier er så nye at de ikke passer til noe av det du har hjemme. Jeg ønsker meg en ny Gitar. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Du får oppladbare batterier, men du fikk ikke med laderen, og batteriene er delt i to med en kjøttøks. Jeg vil ha en tegning. Edit: to late. Du får en gitar, men den er hakka opp i biter av kjøttøksa mi Jeg vil fortsatt ha en tegning Endret 27. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En tegning skal du få. Den heter "Mus i Snøstorm" og er egentelig bare et blankt ark. Jeg ønsker meg... *tenke*. En egen planet. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg ønsker meg en helikoptertur Endret 27. august 2005 av Millmax Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får en helikopter tur, men må fly til svinesund sammens med en haug med pansjonister. Jeg ønsker meg fortsat en planet Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du kan få venus. Der er det 93000 hPa lufttrykk og 450-550 grader. God tur. Jeg ønsker med ny Canon zoom linse til kameraet mitt Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men den kan kun zoome ut. Jeg ønsker meg en universitetsutdannelse. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får en doktorgrad i kildesortering. Jeg ønsker meg en ny tv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får en ny tv, men den tok faren din og solgte for en rusten spiker. Jeg vil ha hele serien av Invader Zim, NÅ! Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Du får en ny tv, men den tok faren din og solgte for en rusten spiker. Jeg vil ha hele serien av Invader Zim, NÅ! Oppfylt, men den er på tysk. Jeg ønsker at jeg kjente noen flere i Bergen som har lyst til å spille Mario Party 4 og/eller 5 med meg ^_^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får en ny tv, men den tok faren din og solgte for en rusten spiker. Jeg vil ha hele serien av Invader Zim, NÅ! Oppfylt, men den er på tysk. Jeg ønsker at jeg kjente noen flere i Bergen som har lyst til å spille Mario Party 4 og/eller 5 med meg ^_^ Ønsket er oppfylt. Dessverre kommer du snart til å drepe deg selv, da 90% av Smurfen barnehage gruser deg i Mario Kart. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker at Loeve ønsker seg noe. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) **Slettet, for treig ** Endret 27. august 2005 av Millmax Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Loeve ønsker seg noe, men du vet ikke hva det er. Jeg vil ha en blå ballong. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Du får en blå ballong, men den sprekker, og smellet er så høyt at du mister hørselen. Jeg ønsker meg en katt. Endret 27. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg