Dorian Gray Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, DVDene dine var topp..helt til moren din tok de! Jeg tror du sliter litt med formatet, du. Det skal være noe morsomt som skjer med selve ønsket, noen gode eksempler finner du i begynnelsen. Du kan ikke bare si at moren stikker av med tingen, eller at tingen er innsmurt i bæsj, det skal være kreativt og originalt. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo! Oppfylt, men det blir kapret av terrorister og styrtet i en eller annen skyskraper i USA (selv om flyet ikke kan krasje, så kan godt piloten det), og du får skylda fordi du ikke hadde nok sikkerhet ombord. Jeg ønsker meg min egen lille persocom (de fra Chobits) Endret 27. august 2005 av Stylpe Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, DVDene dine var topp..helt til moren din tok de! Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo! oppfylt, du får det nyeste av det nyeste flyet, men det er så nytt at det ikke de glemte å feste på hjul. jeg ønsker meg en ny mobil med 5mp kamera. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, DVDene dine var topp..helt til moren din tok de! Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo! oppfylt, du får det nyeste av det nyeste flyet, men det er så nytt at det ikke de glemte å feste på hjul. jeg ønsker meg en ny mobil med 5mp kamera. Oppfylt, men mobilen høres ut som ett kraftverk, og brenner av deg hånden. Ønsker meg ett feilfritt ønske.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Oppfylt, men du får blåskjerm av ingen som helst grunn. Jeg ønsker meg en mobiltelefon som ikke kan sende meldinger. Endret 27. august 2005 av sim Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en mobiltelefon som ikke kan sende meldinger. Oppfyllt, telefonen starter ikke. Jeg ønsker meg en ny frisyre Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en mobiltelefon som ikke kan sende meldinger. Oppfyllt, telefonen starter ikke. Jeg ønsker meg en ny frisyre gratulerer, du ser ut som Marge Simpson Ønsker meg ett flygende hus Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Oppfylt, men du kan ikke bo i det. Jeg ønsker meg Paris Hilton. Endret 27. august 2005 av sim Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men du kan ikke bo i det. Jeg ønsker meg Paris Hilton. oppfylt, du får henne når hun er 86år. jeg ønsker meg hårspray. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du får Paris Hilton, og merker hvorfor hun ikke greier å holde på en kjæreste. *host* penis* Jeg ønsker meg en buttplug uten noen som helst skavanker. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men du kan ikke bo i det. Jeg ønsker meg Paris Hilton. oppfylt, du får henne når hun er 86år. jeg ønsker meg hårspray. Oppfylt, det viser seg å være "hårlim"(finnes det?) Jeg ønsker meg en bra printer som skriver helt perfekt og kan ikke bli ødelagt.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men den går ikke an å koble noe til den. Jeg ønsker meg et overkjørt pinnsvin. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Gratulerer, men det smakte dritt. Jeg ønsker at sim blir med ut i dag Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Gratulerer, men det smakte dritt. Jeg ønsker at sim blir med ut i dag sim er kjedelig ute. Jeg ønsker meg en ny skinnjakke. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Du får skinnjakken, men den funker ikke Jeg ønsker meg verdensfred Endret 27. august 2005 av George Bush Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Gratulerer, men det smakte dritt. Jeg ønsker at sim blir med ut i dag sim er kjedelig ute. Jeg ønsker meg en ny skinnjakke. Innvilget. Du ser ut som en lærhomse. Jeg ønsker meg Det Ultimate Kvinnfolk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fred har blitt ønsket, det innvilges fortsatt ved døden til alt liv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo! Oppfylt, men det blir kapret av terrorister og styrtet i en eller annen skyskraper i USA (selv om flyet ikke kan krasje, så kan godt piloten det), og du får skylda fordi du ikke hadde nok sikkerhet ombord. Jeg ønsker meg min egen lille persocom (de fra Chobits) Ønsket er oppfylt, men Persoconen går løpsk, og blir helt rar hvis du ikke sier at du elsker henne ( og du får ikke chii :\ ) Jeg ønsker meg hele vikingskipet, og ingen kan ta det fra meg, og jeg klarer ikke ødelegge det på noen måte, og heller ingen andre. ( heller ikke naturen ) beat that Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Men så oversvømmes området rundt Vikingeskipet så det snus på hodet og flyter nedover elva. Jeg ønsker meg et stk ølfat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Heller ikke naturen sa jeg, men om jeg har et stort skip så gjør ikke det meg noe Edit: du får ølfatet ditt med finner ut at det er byttet ut med gammelt vann. Endret 27. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg