Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil ha grønnsaksuppe. Det får du, men gulroten er slem og gir deg grisebank. Ønsker meg en kake. det får du, men kaka er slem og gir deg grisebank. Jeg vil ha et kvinnfolk i senga mi nu! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil ha grønnsaksuppe. Det får du, men gulroten er slem og gir deg grisebank. Ønsker meg en kake. det får du, men kaka er slem og gir deg grisebank. Jeg vil ha et kvinnfolk i senga mi nu! Innvilget, men kvinnfolket biter av deg tassen din. Jeg vil ha en solbærbusk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det får du, men ungen i nabohuset brenner det opp, jeg vil ha tassen min tilbake. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det får du, men ungen i nabohuset brenner det opp, jeg vil ha tassen min tilbake. Greit, men den stikker av igjen Jeg vil ha en ildsikker solbærbusk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det får du, men ungen i nabohuset brenner det opp, jeg vil ha tassen min tilbake. Greit, men den stikker av igjen Jeg vil ha en ildsikker solbærbusk Det får du, men et jordskre tar den. Jeg vil ha tassen min, lenka fast til gulvet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det får du, men ungen i nabohuset brenner det opp, jeg vil ha tassen min tilbake. Greit, men den stikker av igjen Jeg vil ha en ildsikker solbærbusk Det får du, men et jordskre tar den. Jeg vil ha tassen min, lenka fast til gulvet. Nok en gang innvilget, men en syk innbruddstyv har med seg vinkelsiper og stikker av med den mens du studerer noe maling som tørker Jeg vil ha en forsterker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Jeg ønsker meg et skjerf. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Jeg ønsker meg et skjerf. Innvilget, men skjerfet gir deg grisebank med en klype grisejuling drysset på toppen. Jeg vil ha en pistol Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tiss, bæsj og etter hvert grisebank i snart hvert eneste innlegg. Flinke gutter. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg