danilovic Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jammen, kom igjen, da. Ønsk dere en bæsj eller noe. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jeg ønsker meg en bæsj. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jeg ønsker meg en bæsj. Då får deg en besj, men det er en elefant som driter det i hue på deg, så du brekker nakken av trykket. eg vil ha en trampoline til 5k Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du får trampolina, men hopper så mye at knærne brister. Jeg ønsker meg at en torpedo skøyt hull i knærne til Bondis Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du får trampolinen, første gang du hopper på den blir du helt grønnsak (lam blind og døv) Jeg vil ha en t-skjorte det står "I looted a shop in New Orleans, and all i got was this lousy t-shirt" på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ka1ser: Det skjer, men du kan ikke betale torpedoen, så han kommer og skyter hull i knærne dine også. GolfBag: Du får t-skjorta di, men den er 4 størrelser for liten, og ikke din type (i henhold til kjønn) Jeg ønsker at jeg for en gangs skyld klarer å sove normalt uten å våkne av å kveles, sovne med huet i frokostblandinga, eller i det hele tatt noe jævlig. Alt jeg vil er å legge meg 01:00, få sove, stå opp 06:30 og være uthvilt uten noen aber. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du har med deg en skikkelig hot dame hjem fra byen... dere stikker hjem tidlig siden dere vil bedrive horisontal sengegymnastikk. Hun går på badet og gjør seg klar, og du sovner. Etter en god natts søvn våkner du og finner ut at hun har dratt sin vei. Jeg ønsker meg ei puleveninne. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Du har med deg en skikkelig hot dame hjem fra byen... dere stikker hjem tidlig siden dere vil bedrive horisontal sengegymnastikk. Hun går på badet og gjør seg klar, og du sovner. Etter en god natts søvn våkner du og finner ut at hun har dratt sin vei. Jeg ønsker meg ei puleveninne. Moska Marit er på vei. :!: Ønsker meg verdensfred Endret 18. september 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) innviglet, verden blir utryddet av en sykdom og du er den eneste igjen... Jeg ønsker meg en wristblade! uten å få grisejuling... Endret 18. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Innvilget, men du får grisebank istedet. Jeg ønsker meg en promp. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Innvilget, men du får grisebank istedet. Jeg ønsker meg en promp. vet du hva en wristblade er? BTW: innviglet men den kommer rett i trynet ditt! Jeg vil ha en wristblade! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg vil ha en wristblade! Regner med at du vil ha en Wrist Blade (kniv lignende ting du fester på håndleddet.. Men jeg missforstår deg, og gir deg en vask i stede.. Her ser du hvorfor EDIT: Glemte ønske.. Jeg vil lære meg binære tall Endret 18. september 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du bruker resten av livet på å lære deg binære tall, du lever som en nerd og dør som en gammel ensom jomfru. Jeg vil spise chips! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du får chips, MEN da du åpner posen finner du ut at de gikk ut på dato for noen år siden. Jeg vil..humm..Få sekser i nynorsk ;p Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 du får sekser i nynorsk, men det er etter at politikerene har endret karakterskalaen fra 1-6 til 1-12 jeg vil ha moped / Scooter : D Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 du får sekser i nynorsk, men det er etter at politikerene har endret karakterskalaen fra 1-6 til 1-12 jeg vil ha moped / Scooter : D Du sitter nå med en halv moped og en halv scooter. Jeg vil at dama mi skal ha mere tid til meg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dama di får tid til deg, men da mister hun alt og du får dårlig samvittighet eg ønsker meg pads til musa Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du får pads til musa, men det viser seg å være dobbeltsidig tape. Jeg ønsker at denne tråden ble stengt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Innvilget, men den blir åpnet igjen fordi sosohal vil ønske seg mer bæsj. Jeg ønsker meg sosohal. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Innvilget, men den blir åpnet igjen fordi sosohal vil ønske seg mer bæsj. Jeg ønsker meg sosohal. ... men han snakker bare piss allikavel. Jrg ønsker meg SonyEricson K750i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg