xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du får iPod Nano, men du skifter mening da du ser den IRL. (IRL = In Real Life?) Jeg ønsker at denne tråden stenges av en moderator som sier at han ønsker at denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ønsket blir innvilget, men det blir så store protester, og moderatoren ser seg nødt til å åpne det igjen Ønsker meg en Ford GT-40 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du får Gt-40'en, men den er stjålet fra en russisk mafia-boss som kommer og dreper deg, og tar bilen tilbake. Ønsker meg en pose popcorn. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du får Gt-40'en, men den er stjålet fra en russisk mafia-boss som kommer og dreper deg, og tar bilen tilbake. Ønsker meg en pose popcorn. Det viser seg att du er allergisk, ikke nok med det den er radioaktiv... Jeg vil ha et KimPossible theme til mobilen min Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du får det. Jeg ønsker så sterkt at denne tråden skal stenges at den ikke gjør det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du får det. Jeg ønsker så sterkt at denne tråden skal stenges at den ikke gjør det. Skulle det være ille? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du ønsker så sterkt at tråden skal stenges at den ikke gjør det, men en gribb spiser ryggen din. Jeg vil ha en shampo Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du ønsker så sterkt at tråden skal stenges at den ikke gjør det, men en gribb spiser ryggen din. Jeg vil ha en shampo Du får en shampo, men den er full av kukost. Jeg vil ha sex. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du ønsker så sterkt at tråden skal stenges at den ikke gjør det, men en gribb spiser ryggen din. Jeg vil ha en shampo Du får en shampo, men den er full av kukost. Jeg vil ha sex. Du får også kukost (igjen). Jeg vil skyte de helvetes naboungene her. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Jeg ønsker meg en okse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Det får du, men du får også grisepikk, og det er ikke godt... Jeg vil ha hud og nakne damer, og deilige små samer... EDIT: måtte gi annet svar, ellers måtte jeg skyte meg Endret 14. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 det får du ikke... !! REGELBRUDD !! Nå må du skyte deg. Du har bare deg selv å takke. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg vil ha hud og nakne damer, og deilige små samer... Du får appelsinhud, Erna Solberg og Moskva marit nakne, og .. en same som må ta med hele reinsdyrflokken sin på 20 000 rein. Jeg vil ha, prikkete, gul, og krøllet hår. Frippel Endret 14. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Jeg vil ha, prikkete, gul, og krøllet hår.Frippel Det heter 'Jeg vil GJERNE ha....'. Tenketing ftw! Edit: Vent, det er vel en av personene som sier det sånn som du skrev og når jeg tenker meg om... Anyway, oppfylt, men den har solbriller med innebygget spycam som filmer deg når du minst foretrekker det og streamer det rett på web uten at du får vite det! Nå er det lenge siden jeg har lest tråden, så får håpe jeg ikke ønsker meg noe som allerede har blitt ønsket... Jeg ønsker at det skal gå an å spise og drikke over internett! Endret 15. september 2005 av Stylpe Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du får muligheten til å spise og drikke via internett, men oppdager fort at et virus har infisert nervesystemet ditt og gir deg bluescreen. Jeg vil gjerne ha en dataskjerm til! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du får det, men skjermen gir deg grisejuling. Jeg vil sove. Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du sovner, men har bare vonde drømmer. Jeg vil gjerne ha en boks med voks til håret... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du får Dax Jeg vil ha en t-bone steak. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Jeg vil ha en ponni. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Jeg vil ha en ponni. Du får en ponni, men den grisebanker deg. Jeg vil ha grisejuling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg