Vaffel89 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Innvilget, men du mister den på skjorta til en skikkelig boler som grisebanker deg Ønsker meg tre pakker med smurfepastiller Endret 12. september 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innvilget, men du får grisebank også. Jeg ønsker meg en geit. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du får geita, men den stanger deg, å du får hornet kjørt opp i endetarmen din. Vil ha ei kald cola Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innvilget, men du får grisebank også. Jeg ønsker meg en hest. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innvilget. Hesten sparker deg i trynet så du dør, og ikke kan oppfylle flere ønsker. Ønsker meg noe som ikke innebærer at jeg får juling av noe slag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kris_the_Ripper: Du får en kule i hodet. Jeg ønsker juling fra noen andre enn sosohal. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innvilget - greit for meg bare du får juling, liksom. Dog, du har kun én gardering mot juling, og den brukte du nå, så fremtidig juling vil du uansett få. Jeg ønsker meg en hund. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 innvilget, men du får grisebank. Jeg vil ha grisebank Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) sosohal, det er ikke gøy mer.. Du får grisebank, men det er på tube, og du klarer ikke klemme det ut. Jeg ønsker meg heste-bank Endret 12. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 sosohal, det er ikke gøy mer.. Du får grisebank, men det er på tube, og du klarer ikke klemme det ut. Jeg ønsker meg heste-bank Prøver egentlig bare å poengtere at dette er en latterlig telletråd uten noen som helst form for nytte. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 innvilget, med du en hestebank er en bank full av hester... alle hestene blir avlivet siden du ikke klarer å gjøre rent etter de =) Jeg ønsker meg et speil =) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du får et speil, men ut av speilet kommer Sosohal og gir deg grisebank. Jeg ønsker meg at denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til denne tråden, trudde man kunne diskutere hva man ville. Bare surpomper hele gjengen, jo. Liker dere ikke tråden, så ikke klikk dere inn på den! <Nudle> Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innvilget, tråden stenges, og du får en masse telle-postere på nakken som grisebanker deg. Ønsker meg DnB med alle pengene inni, uten noen form for bank, juling, eller andre voldelige greier. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den får du, men den ble ranet like før, så alt du får er 50 øre. Jeg kunne ønske at jeg ikke fikk ettervekst hvis jeg bestemmer meg for å farge håret. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du får ingen ettervekst siden du blir skallet. Jeg ønsker at det blir borgerlig flertall... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Det blir borgerlig flertall, men RV blir furtne og setter i gang med et nøye planlagt statskupp og vi må leve i en kommuniststat frem til USA får nok av den fæle kommunismen og teppebomber hele landet med atombomber... Jeg ønsker meg gratis internett... Endret 12. september 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Det blir borgelig flertall, men kun i kautokeino. Jeg ønsker meg en problemfri iPod Nano. Uten grisebank/juling/annen form for vold. For sen, men min var best Endret 12. september 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det blir borgerlig flertall, men RV blir furtne og setter i gang med et nøye planlagt statskupp og vi må leve i en kommuniststat frem til USA får nok av den fæle kommunismen og teppebomber hele landet med atombomber... Jeg ønsker meg gratis internett... Du har allerede gratis internett, du må bare på folkebiblioteket for å kunne utnytte det. Vil fortsatt ha iPod Nano. Uten grisebank/juling/annen form for vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg