jingt Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får det, men alt blir plutselig ødelagt. JEg vil ha 4000innlegg til(Håper en moderat kan ordne det) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får det, men alt blir plutselig ødelagt. JEg vil ha 4000innlegg til(Håper en moderat kan ordne det) Du får det, men bare i katogorien bøker, og alt er spam. Som du derefter får 1 år ban. Jeg ønsker meg en winnebago(Stoor camping-bil) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får deg en winnebago men den er så stor at du blir ensom og selger den! Jeg ønsker meg en full stylet mazda rx-7 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 du får en full stylet mazda rx-7 men da de senket den gjorde de den for lav å så når du kjører gnistrer det og en av gnistene kom i bensinen og hele bilen gikk i luften. Jeg ønsker meg Stine Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 du får stine, men stine har hjemlengsel hele tiden og lager dårlig stemning!! jeg vil ha et par oppvarmet ullsokker til mine kalde tottilotter Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Du får et par varme ullsokker i størrelse bittebitteliten og de går så vidt over lilletåen din. Jeg ønsker en regel som sier at flere en personer ikke kan ha samme avatar.. Blir bare forvirret jeg nå som 3stykker har den avataren som du har MagnusW. Endret 10. september 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) ønsket ditt går i oppfyllelse, men det er noe feil med HW nå så det går ikke ann å skiftet (helt sant, men skal fikse det etterpå ) Jeg ønsker meg CCM vector Pro ichockey skøyter! EDIT: avataren er fixed! Endret 10. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ønsket ditt går i oppfyllelse, men det er noe feil med HW nå så det går ikke ann å skiftet (helt sant, men skal fikse det etterpå ) Jeg ønsker meg CCM vector Pro ichockey skøyter! Du får dem men de er aaaaalt får små for deg.. Ønsker meg en ny digg stol. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ønsker meg en ny digg stol. Det får du, men du sitter så godt at du sovner og pizzane i ovnen tar fyr slik at huset brenner ned og du dør! Ønsker meg en snill levende tigerunge Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Du får en snill levende tigerunge, men tigerungen blir voksen, veldig sulten og slem. Deretter spiser den deg. Jeg ønsker meg ny musikk jeg kan høre på. Endret 10. september 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får ny musikk å høre på men det er elendig jalla barnemusikk så du må nok desverre fortsette å høre på den gamle musikken :/ jeg ønsker meg ny mobil nå Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 du får ny mobil og alle vennen dine ringer deg så du sitter mye i telefonen. Du får kreft av all telefon ringingen og dør. Jeg ønsker meg Geir Tonning - Blue flower dressen fra Moods of norway! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) du får ny mobil og alle vennen dine ringer deg så du sitter mye i telefonen. Du får kreft av all telefon ringingen og dør. Jeg ønsker meg Geir Tonning - Blue flower dressen fra Moods of norway! Jeg er død, men dette er gjenferdet mitt som snakker! Du får det desverre ikke :/ Jeg vil ha en honda scooter, eller en Yamaha aerox Endret 10. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får en Honda Scooter, men klarer å kræsje den første dagen. Jeg ønsker meg nye manga bøker. (Off topic: Det er meninga du skal oppfylle ønsket og vri på det slik at det ikke får det ønskede utfallet Litejk.) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Du får en Honda Scooter, men klarer å kræsje den første dagen. Jeg ønsker meg nye manga bøker. (Off topic: Det er meninga du skal oppfylle ønsket og vri på det slik at det ikke får det ønskede utfallet Litejk.) Herregud, jeg har over 30 poster i denne tråden, jeg vet åssen den skal fungere, jeg bare gjorde svaret ekstremt enkelt :!: Du får nye manga bøker, men du blir så hekta at du ikke spiser og drikker på 4 dager, og du rotner i senga med alle blada under deg, og når folka finner deg stingkr rommet så mye at alle fluene som har kommt inn til deg er daue og det tar 25 år før de har renska rommet ditt som du var på. Jeg vil ha en bærbar pc Endret 10. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får en bærbar pc, men det er en alvorlig feil på et kretskort så pc'en eksploderer sekundet etter du har slått den på og brenner ned hele huset deres. Jeg vil ha masse penger! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får masse penger, men du fikk de av en gammel stor man som såg litt mistenkelig ut, og 2 dager senere blir du drept i et raid av purken jeg vil på besøk til ei jente Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du drar på besøk til ei jente, men hun veier 250kg, klarer ikke gå på egenhånd og har ikke dusjet på 6 måneder. Jeg ønsker meg noen nye filmer jeg kan se på i kveld. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får filmer, men de gjør deg både døv og blind Jeg ønsker meg en go'morgen youghurt Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Yoghurten gikk ut på dato for 5 år siden, og du dør av en hittil ukjent muggsopp. Jeg ønsker meg at det ble sol og 20-25 grader ute. Men at det regnet skikkelig en dag i uka. Men ikke så mye regn at det blir flom eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg