Lapette Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du får tilgang til å spille Gather, men i rusen velger du Father i stedet, og du ender opp med litt herlig kvalitetstid med faren din.. (vet ikke hva Gather er med andre ord) Skulle ønske foreldrene mine visste at jeg bruker dop Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 De visste det og tok livet av deg fordet de hater dop jeg vil ha en rosa sjokolade Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du får en rosa sjokolade, men samtidig "rosa helikopter" sangen på hjernen. Du blir gal og dør.. Skulle ønske at Brannmann Sam kunne snakke dansk til meg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Brannmann Sam snakker dansk til deg, men til gjengjeld kjører han over deg med brannbilen mens han synger på sin egen tittelsang. Skulle ønske jeg var jagerflyger. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ok. Men du blir plassert i en kamikaze-skvadron. Jeg kunne tenkt meg en liten tidsboost fram til jeg var etablert med fullført utdannelse, fast jobb, familie, hus og volvo Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Innvilget, men du må også regne med å få grisebank. Jeg ønsker meg fred på jord. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Innvilget, men du må også regne med å få grisebank. Jeg ønsker meg fred på jord. Du får fredlig Jord Jeg er tørst, vil ha ferskt, nytt, ufarlig, 100% rent vann. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) du sa ikke hvor mye vann du vil ha så du får 50 000 liter med vann i en kanne så du ikke kan bære og flytte på jeg ønsker meg en ny klokke Endret 10. september 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg ønsker meg en ny klokke Det får du, men den stopper etter to minutter i bruk. Ønsker at Zelda aldri var oppfunnet. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg ønsker meg en ny klokke Det får du, men den stopper etter to minutter i bruk. Ønsker at Zelda aldri var oppfunnet. det var ikke oppfunnet , det ble laget vet ikke helt Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg ønsker meg en ny klokke Det får du, men den stopper etter to minutter i bruk. Ønsker at Zelda aldri var oppfunnet. Zelda ble ikke oppfunnet, men Miyamoto fikk visst en revolusjonerende idé i dette øyeblikk. Ønsker meg sol og varme ute. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får sol og VARME, det blir så varmt ute at hjernen din koker og renner ut gjennom nasa di jeg ønsker meg en kassett med musikk på Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får sol og VARME, det blir så varmt ute at hjernen din koker og renner ut gjennom nasa di jeg ønsker meg en kassett med musikk på Oppfylt, men det er "Ole Ivars - Trancemania remix" på den, og du blir døv. Jeg ønsker meg en kopp kaffe. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 du får en kopp med kaffe, men kaffen er så varm at du brennner hull i øyet og kneet. Jeg ønsker meg en ugiftig sopp Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får en ugiftig sopp, men den vokser i ansiktet ditt. Ønsker meg en trilliard kroner. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 du får trilliard kroner i femti øringer jeg ønsker me en udødelig katt Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får deg en udødelig katt men den stikker av etter en uke! Jeg ønsker meg en pc som aldri går i stykker eller blir stelt Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får deg en udødelig katt men den stikker av etter en uke! Jeg ønsker meg en pc som aldri går i stykker eller blir stelt Du får den, men den er så avansert at du ikke klarer å slå den på en gang. Ønsker meg En Ducati 999 R Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får en ducati 999 R, men når du teser ut hvor fort den går så kjører du utenom veien og dør! Jeg ønsker meg ett svært annlegg! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får et svært annlegg, men det sprenger seg selv før du får skrudd det på. Jeg vil bruke Gaim uten den teite konsollen som starter opp samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg