danilovic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. hoho Men du må ønske deg noe Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Innvilget, men du får grisejuling også. du kan jo ikke bare si at alle får grisejuling.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg ønsker at alle som får innvilget et ønske kan få grisejuling, unntatt meg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men det ønsket lander i bakvendtland og du er den eneste som får et innvilget ønske og får grisejuling med på kjøpet! Jeg vil sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men det ønsket lander i bakvendtland og du er den eneste som får et innvilget ønske og får grisejuling med på kjøpet! Jeg vil sove. Du sover i all evighet. Jeg ønsker meg uendelig forsyning av hasj. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men det ønsket lander i bakvendtland og du er den eneste som får et innvilget ønske og får grisejuling med på kjøpet! Jeg vil sove. Du sover i all evighet. Jeg ønsker meg uendelig forsyning av hasj. oppfyllt, men du får dårlig, tørr tjall som river i halsen. Jeg ønsker meg ett tastatur det er umulig skrive feil med. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg ønsker meg ett tastatur det er umulig skrive feil med. de fär du, men du skriver sä mye at du utvikler senebetenelse i alle fingrene og kan ikke skrive mer. jeg önsker meg en boblevest, med kul skinkant pä hetta!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det får du, men du må nok også regne med å få grisejuling. Jeg vil ha en blå ballong. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det får du, men du må nok også regne med å få grisejuling. Jeg vil ha en blå ballong. det får du, men det er sprukket. jeg ønsker meg en mp3 spiller. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) det får du, men den er på en mobil, som du ikke kan pin koden, på jeg ønsker en bærbar pc Endret 8. september 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det får du, og første gang du brukern blir den overopphetet og smelter i fanget ditt. Du må sitte i rullestol resten av livet. Jeg ønsker meg grisejuling. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den var vanskelig.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg ønsker meg grisejuling. Du får det, men de som grisejuler deg går for langt og dreper deg. Jeg ønsker at ikke kommer flere inlegg i denne tråden. Endret 8. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Fy svarte... Endret 8. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det kommer ikke flere innlegg, men du våkner og innser at ønsket ditt bare var en illusjon. Jeg ønsker meg platekontrakt Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ønske oppfylt men platekontrakten gjelder BARE om du synger i et boyband som blir dirrigert av en prest Jeg ønsker meg en rosa hund Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det får du, men det blir en rosa utgave av Sam, verdens styggeste hund. Jeg ønsker at noen kunne gjøre alle leksene mine. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det får du, men det blir en rosa utgave av Sam, verdens styggeste hund. Jeg ønsker at noen kunne gjøre alle leksene mine. oppflyt, men de som gjør det skriver bare japansk! ønsker meg 10 ønsker til! Endret 8. september 2005 av M.F. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Du får det som en pakkløsning, med medfølgende grisejuling. Jeg ønsker at alle som ønsker seg grisejuling ikke ønsker seg grisejuling likevel. Endret 8. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg