J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det får du, men siden du suger som trener, mangager og eier, dreper de deg siden de mener du ødela kariræren din Ønske : At alle de som tvilte på at jeg virkelig var jesus, døhr Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det får du, men siden du suger som trener, mangager og eier, dreper de deg siden de mener du ødela kariræren din Ønske : At alle de som tvilte på at jeg virkelig var jesus, døhr Oppfylt, men du hadde et øyeblikk av tvil du også og dør med resten av tvilerne. Jeg ønsker meg en ny tvillingsøster Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, hun tar nicket Cock lovin chick. Ønsker meg et glass vann Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det får du, men en haug med mus har badet i det før på dagen. Jeg ønsker meg nye sko. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du får hestesko. Vil ha... Høy intelligens XD Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det får du, men gud mener at det går mot menneskenes natur og dømmer deg til evig liv som himmelens maskot iført et lakk & lær kostyme i ekte S&M stil Ønske : At lærer`n min får sparken! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Læraren får sparken, men ho får 15 timar i veka med læraren når du byrjar på vidaregåande. Ønske: At advarselen eg nettopp fikk forsvann. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du hacker HW-serveren, den forsvinner og du blir banna fra HW-forum til evig ti(surt ) Ønsker meg en bil. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Djevelen hold på å slette den som en del av avtalen dere ingikk (Han fikk sjela di, og du mista advarselen),men siden han er djevelen bruker han seff xp og hele data`n sprenger og han lyser HW i bann og driter i avtalen dere hadde, men beholder sjela di og bestemmer seg får å torturere den til evig tid Ønske : At jeg fikk kjøpt HW.no får 1kr Edit : Faen for sen, må slutte å skrive så langt Endret 5. september 2005 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du fikk en bil... en Lada som sprenger i luften med deg inni Ønske : At jeg ikke skrev mitt forige innlegg så sentl... Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, det er nå gjort slik at det ble skrevet før data ble oppfunnet. Vil ha enda en bil, helst en Nissan skyline eller ford GT40.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vil ha enda en bil, helst en Nissan skyline eller ford GT40.. Det får du, men, de mangler motor og du har ikke råd til det. Ønsker meg en ny start på livet. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) det får du... du blir født i afrika og dør etter tre uker grunnet underernering ønsker at kvelden var lengre og dagen kortere. Endret 5. september 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det blir den, men det føcker opp døngrytmen slik at hjernen din på ett eller annen vis blir løst opp Ønske : At norma slutter å være brain-less Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Norma får hjerne igjen, men det viser seg å være gamlehjernen til Paul Gascoine. Jeg vil fortsatt ha en blå ballong. Endret 6. september 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) du får en blå ballong, men den sprenger etter en kjernereaksjon fra hjernebølgene dine Edit: Me want skolefri. Endret 6. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du får en uke skolefri, og må ta deg igjen med 2 uker med bare 8-timers-dager Ønsker meg motor til mine Ford GT40 og Nissan skyline som jeg fikk med ketchez Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du får motor til de bilene, men de kommer i byggesett, og ingen i verden har noensinne klart å sette motorene sammen slik at de fungerer. Jeg ønske meg god lønn uten å jobbe. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du får jobben som kulturminister, men greier ikke å leve opp til forventningene etter Valgjerd (!), så du blir sparket. Jeg vil ha bedre selvdisiplin om morran. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det får du, men så finner du ut at du lever et for disiplinert liv og tar selvmord... Ønske : At noen kunne betale wow regninga mi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg