Shikaru Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Det får du, men du detter ned i trappa og blir lam :\ Edit: jeg ønsker at Lolminator ikke er lam mer Endret 4. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ønske oppfylt men han herjer så fælt med den nye crossen at han knekker begge beina Ønsker meg bandasje Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får bandasjen din, men du blir bandasjer for hard og blod tilførselen i beina dine stopper, de råtner opp og du må amputere, i tilleg klarer den fulle legen å kastrere deg og Ønsker meg fred.... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får fred... Han dukker opp på døra di og vil aldri være lenger unna deg enn 1 meter. I tillegg snakker han unstanselig om kakestykker og liktorner. Jeg ønsker at den eksterne harddisken min blir stillegående, men fortsatt virker som den skal. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Du får fred, og jeg vil ha et skilt som det står : You'll never get on mars. Edit: du får en harddisk, men den sprenger. Endret 4. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får skiltet, men når du er på ferietur på sjøen med alle vennene dine, finner du ut at du skal vise det frem til de, men har hatt litt for mye å drikke, og blir ergo litt klønete og mister det på sjøen. Jeg ønsker meg tilbake svettearmbåndet mitt fra jenta som lånte det og aldri gav det tilbake på festen jeg var på på fredag Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får skiltet, men når du er på ferietur på sjøen med alle vennene dine, finner du ut at du skal vise det frem til de, men har hatt litt for mye å drikke, og blir ergo litt klønete og mister det på sjøen. Jeg ønsker meg tilbake svettearmbåndet mitt fra jenta som lånte det og aldri gav det tilbake på festen jeg var på på fredag Du får armbåndet, men det stinker så sterkt svette at du må hive det med en gang du får det. Jeg ønsker meg mat. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ønsker meg mat. Det ønsker jeg meg også, så når maten ankommer din postkasse, kommer ingenting, fordi den er spist opp Jeg ønsker meg en vekkerklokke som får meg lys våken med en gang den begynner å ringe. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, vekkeklokka heter Erna, og starter å synge kl 07:00. Naken. Jeg ønsker meg større minnestikke. Lenke til kommentar
Faceless Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt men den bruker dieselagregat. Jeg ønsker meg et harem av vakre damer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, med det har ikke altid vært en dame... Ønsker meg en tidsmaskin.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, med det har ikke altid vært en dame... Ønsker meg en tidsmaskin.... det får du, ög du stikker bare hodet inni den for å sjekke noe mens den er på, og hodet ditt flyr til 1854 mens resten av kroppen fortsatt er her JEg ønsker at jeg kan svette Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ønske oppfylt og du blir mobbet for å svette for mye.. Din svetting!! Jeg ønsker meg mange penger Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du får mange penger, men blir så sulten at du spiser dem opp.. Vil ha ny TV Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 du får tven du ønsket deg... skutt med katapult i ansiktet ditt... jeg ønsker at alle jenter i hele verden likte meg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ønske oppfylt men ikke bare mennesker, du får masse katter etter deg... Ønsker meg en katapult Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ønsker meg en katapult Det får du, men det første så skjer er at den slenger en stor stein midt på huset ditt. Ønsker meg en ny motor til volvoen! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Den får du helt seff, men den har en produksjons feil som gjør at den sprenger må en yterst delikat måte slik at det er bare understellet ditt som blir spreng (skritte osv), du blir så deprimert over manglede formerings evne at du tar selvmord.... Ønske : At jeg er jesus som er kommet tilbake til menneskene anno 2005 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det skjer, men ingen tror på at han er jesus Jeg ønsker å møte F. Totti (fotballspilleren) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oppfylt, og når du møter han spytter han på deg, og du dør av deppresjon siden han ikke likte deg. Ønsker meg et eget proffotballag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg