Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg vil ha VX i gassform. Du får den ... sprayet i ansiktet. Jeg ønsker meg en Caterham Superlight R500 Du får den, men det det viser seg att du har lest feil, det er bare en 50kubik... Jeg vil ha en Black Hawk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får en blackhawk, og på første flytur blir du skutt ned da US Air Force tror du har stjålet den, ikke fått den og ved første anledning sendte de opp en Tomahawk-missil etter deg. Ønsker meg et X850 XT PE AGP, med full garanti, og blir ikke ødelagt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ønsker meg et X850 XT PE AGP, med full garanti, og blir ikke ødelagt. Du får det men alle hovedkort som støtter slike blir ødelagte og satt ut av produksjon! Jeg ønsker at jeg slutter å fise Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ønsker meg et X850 XT PE AGP, med full garanti, og blir ikke ødelagt. Du får det men alle hovedkort som støtter slike blir ødelagte og satt ut av produksjon! Jeg ønsker at jeg slutter å fise ønske er oppfylt, du får en propp som samler all fisen din 10 åf framover. (tenkt på lukta når den går ut.) jeg ønsker meg et TGR belt med ordentlig diamanter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg ønsker meg et TGR belt med ordentlig diamanter. Det fikk du, men han som leverte det til deg skaut deg i panna. Eg ønsker å vere perfekt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du ble det, men ble drept av en milion misunelige mennesker... Ønsker at IQ min blir forstørret med 1000 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Du får det, men det går på bekostning av alle andre hjernefunksjoner(følelser, sanser, etc, du har bare logikk/Matematik igjen) så forskere kobler en chip til hodet ditt og bruker det som supermaskin. Jeg ønsker at jeg greide å komme på et ønske til denne tråden. Endret 4. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Etter masse tenking, kom du på ett til slut, men så døde du av overanstrenging! Ønsker at jehovas vitner aldri mer skal komme på døren Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jehovas vitner slutter å komme på døra di, og flytter inn hos deg isteden for... jeg ønsker meg ny genser Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ønsker at jehovas vitner aldri mer skal komme på døren Oppfyllt, døren din faller av hengslene. --- Too late --- Endret 4. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Etter masse tenking, kom du på ett til slut, men så døde du av overanstrenging! Ønsker at jehovas vitner aldri mer skal komme på døren de kom aldri mer pä döra di, nä stär de ä banker pä vinduet i stede!! önsker meg et armbänd med smä söte diamanter i. edit, for sen her ogsä....mökk til norma_saw: du fär en genser, men den krymper i vask. vil fortsatt ha det armbändet Endret 4. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg ønsker meg ny genser Oppfylt, men genseren er stikket av kjønnshår. Ønsker meg masse penger. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg ønsker meg ny genser Oppfylt, men genseren er stikket av kjønnshår. Ønsker meg masse penger. du får mange dollar (som er penger) i mynt, men fem min etterpå så bytter alle land i verden til euro. jeg vil ha et hovedkort som ikke begynner å ryke når jeg skrur det på slik som det jeg har nå..... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får det, men når du monterer det, kortslutter du det. Jeg vil ha en kewsepews. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Du får det, men når du monterer det, kortslutter du det. Jeg vil ha en kewsepews. du fär en kewsepews, men den den vil ikke kewse med deg! fär jeg armbänd nä? det med diamanter vettu... Endret 4. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) du får et armbånd med diamanter, men du poker armbåndet i øyet, så øyet popper ut og du får en diamant opp i hjernen :!: Edit: jeg vil ha en klem fra AnAnAs og Hanne:) Endret 4. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får klemmen, men de klemmer deg for hard... og for lenge slik at du dør Ønsker meg ett års fri fra skolen.... Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du får fri, men får etter et år vite at du må jobbe i to år for å ta det igjen. jeg vil ha en medisin som fjerner aids. *Tenke på fattige mennesker* Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Det får du, men desverre er medisinen giftig, så de som tar den dør av sjokk.. (men ikke av AIDS) Jeg vil ha to smellvakre blondiner Endret 4. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ønske oppfylt men du må blåse dem opp.. Ønsker meg en 250 cross Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg