TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får alt, men finner smertelig ut at Buddha's utsagn "Når du eier flere enn 5 ting så er det tingene som eier deg" stemmer. Jeg ønsker ingenting. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får alt, men finner smertelig ut at Buddha's utsagn "Når du eier flere enn 5 ting så er det tingene som eier deg" stemmer. Jeg ønsker ingenting. Du får... absulutt ingen ting. Etter en stund blir du missunnelig på oss andre, og begår selvmord. Jeg ønsker meg et nytt, bra og kjent pc spill (nytt fra 2005) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får Battlefield 2. Du blir snart blant de hundre beste i verden. Du strever hardt for å bli blandt de 10 beste, og klarer det til slutt. Da står du tilbake uten sosialt liv og venner. Jeg ønsker meg et støvkorn, som aldri kan gjøre skade, og som på ingen måte kan ha negativt utfall for meg. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får et støvkorn, uten mulighet for å få negativt utfall. Men den egenskapen bugger, og gir deg astma. Jeg ønsker meg en webside. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får egen webside, men webserveren har en ekstrem isdnhastighet(som du deler med et par hundre andre)... Ønsker meg store ører... Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Greit, men du hører ingenting med dem. Jeg vil ha masse mel i kjeften. Endret 3. september 2005 av sim Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Det får du, men melet får samme effekt som bakepulver og vann. Jeg ønsker meg en verden uten krig, fattigdom, sult og sykdommer. Endret 3. september 2005 av Scotch:) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får et støvkorn, uten mulighet for å få negativt utfall. Men den egenskapen bugger, og gir deg astma. Jeg ønsker meg en webside. Ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Du får Battlefield 2. Du blir snart blant de hundre beste i verden. Du strever hardt for å bli blandt de 10 beste, og klarer det til slutt. Da står du tilbake uten sosialt liv og venner. Jeg ønsker meg et støvkorn, som aldri kan gjøre skade, og som på ingen måte kan ha negativt utfall for meg. Du får et støvkorn. Men det er rødt, og det passer ikke fargen i rommet ditt. Da ønsker jeg at alle som poster i dette innlegget leser første post og forstår hvordan et Twisted-Wish skal være. Endret 3. september 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ønsket ditt blir oppfylt, men sprekker ganske kjapt. Dette ÉR jo tross alt forum.hw.no. Jeg ønsker meg en død piksel. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Oppfylt men alle pixlene dør Jeg ønsker meg en bil med turbo og påpp-åff Endret 3. september 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ikke tilfredstillende. Jeg skal ha en død piksel, ikke en beskjed om at masse piksler har dødd. Jeg vil ikke ha en skjerm med en død piksel, men en død piksel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Du får en bil med turbo, men turboen er for sterk, så den hærper hele motoren, sprenger bensintanken og brenner deg ihjel. Ønsker meg en PSP.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det går ikke, han har ikke oppfylt kravet til mitt ønske, ergo er mitt ønske det som skal oppfylles enda. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Du får en død pixel, som bare lyser BLÅTT!! Ønsker meg et gullkorn... Endret 3. september 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Du får en død pixel, som bare lyser BLÅTT!! Ønsker meg et gullkorn... Du får et gullkorn fra et annet forum, så det kan ikke regnes som et gullkorn på hw.no. EDIT: Dårlig formulert: Du kan ikke dele med dine hardware-venner om dette gullkornet, side man ikke kan poste gullkorn fra andre forum på forum.hw.no. Endret 3. september 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Siden Mr.Crowley ikke ønsket seg noe, får han aldri ønske seg noe mer i denne tråden. Jeg ønsker at jeg kan reparere mine egne items i wow, uten noen vendor. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Siden Mr.Crowley ikke ønsket seg noe, får han aldri ønske seg noe mer i denne tråden. Jeg ønsker at jeg kan reparere mine egne items i wow, uten noen vendor. Ønsket ditt blir oppfylt, men du mister permanent 20 intellect og strength hver gang du bruker denne egenskapen. Jeg ønsker meg en 100" plasma-tv Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ønsker meg en 100" plasma-tv Du får skjermen, men den er gravd ned i sahara. Jeg vil ha VX i gassform. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg vil ha VX i gassform. Du får den ... sprayet i ansiktet. Jeg ønsker meg en Caterham Superlight R500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg