Gå til innhold

Twisted Wishes tråden


Stylpe

Anbefalte innlegg

 

Jeg vil kunne snakke engelsk flytende, uten aksent og uten å bli stum 2 sekunder etter jeg får evnene fordi Saddam Hussein pressen en brukt dildo ned i halsen min og ødelegger stemmebåndene mine eller liknende.

Jeje, du får snakke engelske flytende, og Saddam presset ingen dildo ned i halsen din etter 2 sekunder. Bin Laden derimot, gjorde det.

 

 

Jeg vil sove istedenfor å dra på skolen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får fri fra skolen i to år fordi du har blitt sendt til en konsentrasjonsleir

 

Jeg vil slutta å ha følelser slik at fornuft og logikk er det som er igjen.

Du mister alle dine følelser, og fornuft og logikk er sentralt i hjernen din. Logikken og fornuften tar helt overhånd, og du begynner å spille sjakk. Du blir fort blant de beste i Norge. Problemet kommer da du spiller mot selveste Garry Kasparov, og en journalist smyger seg bort til deg og hvisker: "Hva føler du, nå?"

 

Jeg ønsker meg en ... øhh ... gratis Half-Life 2 t-skjorte :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg tre ords leken tilbake!

Du ønsker det så sterkt at du går hen og starter den selv, men denne gangen blir den stengt før førstemann får postet.

 

 

Jeg vil bli frimerkesamler

Du får hundrevis av frimerker av en ukjent på gaten som har fått nok, dessverre nyser du så kraftig at frimerkene flakser inn i den tente peisen du har satt deg forran.

 

 

 

 

Jeg vil ha en radiostyrt bil...

Lenke til kommentar
Den får du, men den ble kjøpt på en jalla-shappe i gågata, så når du setter batterier i den eksploderer den, og du får permanente brannskader resten av livet.

 

Ønsker meg en svæææær plasma-TV.

Du får tv'n men du glemmer den på, så bildet brenner seg og den blir ubrukelig.

 

Jeg vil ha FarCry Insticts

Det får du, men i samme esken har postordrefirmaet pakket en liten portabel postbombe, som resulterer i at spillet blir ubrukelig og det samme blir armene dine (har ikke fulgt med, men regner med at Farcry instincts er en oppfølger til FarCry?)

 

Jeg vil ha drømmedama!

 

EDIT: fa*n, for sent!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Oppfylt, men alle tror du er cheater, og derfor ugyldiggjør de CD-keyen din, og neste gang du prøver det brennes harddisken  din opp.

 

Ønsker meg et øye i nakken..

Marc91:

Du får øyet men ødelegger det i det du sovner og slår hodet ned i den glovarme suppe bollen, Det er nå for sent å få fjernet det.

 

smeboe:

dama di virker som det beste på jord, men en morgen våkner du opp og oppdager att hun har stjålet alt innbo hos deg og brukt bilen din for å flykte.

 

Jeg vil ha en blå ballong...

 

Edit: ha,ha... to i en

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...