Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, men du går i en vannpytt og sokkeradioen blir ødelagt. Jeg ønsker meg en ny a-string til gitaren min det får du, men du ødelegger gitaren rett etterpå. Eg vil at tg skal være i morra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får en g-str[e]ng edit: to late. TG er ikke før i påsken. to bad Endret 1. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, men du går i en vannpytt og sokkeradioen blir ødelagt. Jeg ønsker meg en ny a-string til gitaren min a-string er et oppfylt ønske. men en godt brukt en som ryker etter ett drag. JEg vil ha en venn Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Oppfylt, men den ryker. Jeg ønsker meg en blå ballong. EDIT: For sent Endret 1. september 2005 av FLarsen Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, men du går i en vannpytt og sokkeradioen blir ødelagt. Jeg ønsker meg en ny a-string til gitaren min a-string er et oppfylt ønske. men en godt brukt en som ryker etter ett drag. JEg vil ha en venn Du får en venn, men han er kjempe teit, og ingen vil være venn med deg. EG vil ha en sokk med innebygd radio som er vantett. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, men du går i en vannpytt og sokkeradioen blir ødelagt. Jeg ønsker meg en ny a-string til gitaren min a-string er et oppfylt ønske. men en godt brukt en som ryker etter ett drag. JEg vil ha en venn Du får en venn, men han er kjempe teit, og ingen vil være venn med deg. EG vil ha en sokk med innebygd radio som er vantett. en sokk av glass. og ja, du greier å knuse den JEg vil ha "en hånd å holde i" Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, du får den tidligere hånden til Jonas Vil ha en sony ericsson W800i, med full garanti, og som ikke ødelegges med en gang eg får den.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, du får den tidligere hånden til Jonas Vil ha en sony ericsson W800i, med full garanti, og som ikke ødelegges med en gang eg får den.. Du får den, men den blir ødelagt nesten med en gang du får den. Eg vil ha en traktor. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det venter en traktor i posten, men noen har desverre sendt feil pakke, en traktper istedenfor... Jeg ønsker meg et lydkort... Endret 1. september 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det venter en traktor i posten, men noen har desverre sendt feil pakke, en traktper istedenfor... Jeg ønsker meg et lydkort... Du ser at du har motatt ditt nye lydkort, og du reiser til posten for å hente det, men på vegen blir du overfalt av en mann så hardt at du ikke hører mer, så nå må det nok sendes i retur Jeg ønsker meg et Agp skjermkort og 2048 mb ram Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ønsker meg et Agp skjermkort og 2048 mb ram Du får et Tnt2 pro, og 2k med sd ram! Jeg ønsker meg en middels stekt biff... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ønsker meg et Agp skjermkort og 2048 mb ram Du får et Tnt2 pro, og 2k med sd ram! Jeg ønsker meg en middels stekt biff... Du får den middels stekte biffen, men det var søstera mi som stekte den så den var nett det samme som tyggis jeg ønsker meg nå et drugt 5.1 annlegg Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får 5.1 anlegget, men innstallasjons-CDen som følger med, har gått i tusen knas. ingen CD - ingen drivere Jeg ønsker meg en Q-TEC strømforsyning som jeg kan putte i den gamleste PC-en vi har hjemme. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får q-tec psuen, men desverre er det ikke noe garanti på den... Og da vet vi vel hvor den historien ender... Jeg ønsker meg en planet... Endret 1. september 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får 5.1 anlegget, men innstallasjons-CDen som følger med, har gått i tusen knas. ingen CD - ingen drivere Jeg ønsker meg en Q-TEC strømforsyning som jeg kan putte i den gamleste PC-en vi har hjemme. Du får det, men du spiste deg ihjel på bolle fordi du skrev gamleste. Eg vil ha et hus på månen. Endret 1. september 2005 av aleksanderrr Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får 5.1 anlegget, men innstallasjons-CDen som følger med, har gått i tusen knas. ingen CD - ingen drivere Jeg ønsker meg en Q-TEC strømforsyning som jeg kan putte i den gamleste PC-en vi har hjemme. Du får det, men du spiste deg ihjel på bolle fordi du skrev gamleste. Eg vil ha et hus på månen. Invilget, men huset flyr avsted, takket være pen gravitasjon. Jeg ønsker meg et nytt horn. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får 5.1 anlegget, men innstallasjons-CDen som følger med, har gått i tusen knas. ingen CD - ingen drivere Jeg ønsker meg en Q-TEC strømforsyning som jeg kan putte i den gamleste PC-en vi har hjemme. Du får det, men du spiste deg ihjel på bolle fordi du skrev gamleste. Eg vil ha et hus på månen. Invilget, men huset flyr avsted, takket være pen gravitasjon. Jeg ønsker meg et nytt horn. Innvilget, dine foreldre dør og du arver din fars horn. Jeg vil ha en Kawasaki zx7r Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vil ha en Kawasaki zx7r Ønske innvilget! Den kommer som et byggesett uten manual. Have fun! Jeg vil se Tiesto live Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ønske innvilget...dessverre var tieste blitt en del av backstreet boys! jeg vil se en kongefilm! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du får se en kongefilm, men du får ikke med deg innholdet fordi du sitter og irriterer deg over alle gjentagelsene, og ikke minst alle folkene som OVERHODET IKKE SKJØNNER POENGET i denne tråden. Jeg vil kunne snakke engelsk flytende, uten aksent og uten å bli stum 2 sekunder etter jeg får evnene fordi Saddam Hussein pressen en brukt dildo ned i halsen min og ødelegger stemmebåndene mine eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg