Kakofoni Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den blir begrenset så mye at du stopper å spise nesten alt. Ender med at du blir lagt inn på sykehuset med diagnosen "Anoreksia" Jeg ønsker meg litt mer penger Du får Indiske Rupi fra 1976. Ønsker meg fred i verden Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, men du snubler i en tråd som utløser en mine og starter hele skiten på nytt igjen... Ønsker meg en landmine! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Ønsker meg en landmine! Oppfylt, men landminen sprengte i det du tok imot den. Jeg ønsker meg en ny genser. Endret 1. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får en genser, men den er raknet. Edit: jeg ønsker meg manga. Endret 1. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får få. Jeg ønsker meg en perfekt coca-cola uten noen bivirkninger, eller ulykker som resultat av den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får en pepsi. Edit: jeg vil ha fri i morra. Endret 1. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 VIL IKKE HA PEPSI! æsj Du får fri, men bare fordi alle andre i hele verden dør og du har ikke noe å ta fri fra. Jeg vil at det skal komme cola i springene ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det kom et romvesen som tok springen din. Jeg vil bli tynn Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 det kom et romvesen som tok springen din. Jeg vil bli tynn Du blir så tynn at du dør Jeg vil ha en dukke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får en godt brukt barbara-dukke. Jeg ønsker at denne tråden blir stengt pga orddelingsfeil i tittelen Endret 1. september 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tråden blir sengt, men det er lenge til. Jeg ønsker meg litt vann. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får en godt brukt barbara-dukke. Too lait Endret 1. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Tråden blir sengt, men det er lenge til. Jeg ønsker meg litt vann. Du får vatn, men det ser så ekkelt ut at du ikkje gidder å drikke det, så tørster du til døde. Eg vil ha en rosa genser. Endret 1. september 2005 av aleksanderrr Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Genseren blir grønn. Jeg vil ha friskt vann, som jeg kan/skal drikke. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får friskt vatn men mister det på gulvet. Eg vil ha kebab. Endret 1. september 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får ein rosa genser, den er for liten så du må gi den vekk. Eg ønsker meg kebab. Du får en kebab, men den er infisert med leet-bakterien som gjør at du må snakke leet, og neste dag blis du banket til døde av en gjeng med keeger. eg vil ha en atombombe Endret 1. september 2005 av aleksanderrr Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ønsker meg ei pølse med lompe som jeg kan stappe i do Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 aleksanderrr får en atombombe, men den sprenger pølsa i lompen til Litejk jeg vil ikke ha noe. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 aleksanderrr får en atombombe, men den sprenger pølsa i lompen til Litejk jeg vil ikke ha noe. k, men det får du Eg vil ha en sokk med innebygd radio. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Oppfylt, men du går i en vannpytt og sokkeradioen blir ødelagt. Jeg ønsker meg en ny a-string til gitaren min Endret 1. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg