Equerm Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det får du, men han er så gal at han blir sperret inne i et lite rom med myke vegger. jeg vil ha en ilder. Det får du men den er i en urne Jeg vil blir god i halsen igjen (er syk) Endret 1. september 2005 av Equerm Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg vil blir god i halsen igjen (er syk) Det blir du, dessverre blir lillemannen din syk. Ønsker meg ei t-skjorte med "Macgyver for president!" Endret 1. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil blir god i halsen igjen (er syk) Det blir du, dessverre blir lillemannen din syk. Ønsker meg ei t-skjorte med "Macgyver for president!" Du får t-skjorta men finner ut at den er til bamser. Vil ha et Gainward GeForce 7800GTX kort som fungerer. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil blir god i halsen igjen (er syk) Det blir du, dessverre blir lillemannen din syk. Ønsker meg ei t-skjorte med "Macgyver for president!" Du får t-skjorta men finner ut at den er til bamser. Vil ha et Gainward GeForce 7800GTX kort som fungerer. Kortet fungerer, men du har ikke pci-express, så du får ikke brukt det. Ønsker meg at jeg blir likt av alle Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du blir forgudet og til slutt blir du drept av en sjalu fan. Jeg ønsker meg BF2... Endret 1. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ønsker meg BF2 Opfylt, men maskinen din takler ikke BF2 Jeg ønsker meg en dårlig jobb Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Oppfylt! Du får jobb som tåneglklipper i en skjønnhetssalong. Ønsker meg masse penger. Endret 1. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt! Du får jobb som tåneglklipper i en skjønnhetssalong. Ønsker meg masse penger. Oppfylt, men det skjer noe på børsen, så de pengene du får er ikke nokk til mat en gang.. Jeg ønsker meg et fly Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 euroshopper: Jeg ønsker meg en dårlig jobb Sponx: Oppfylt! Du får jobb som tåneglklipper i en skjønnhetssalong. Skjønner ikke helt. Fikk jo det jeg ønsket meg...mangler twist Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) --Slettet-- Endret 1. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ønsker meg et fly Oppfylt, men du må selv bygge det ut av vrakrestene fra 11.september. Ønsker billigere husleie. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du får lavere husleie og bruker de sparte pengene til fest. Neste morgen våkner du opp med rasert leilighet. Ønsker meg Ny seng. Edit: Leif Endret 1. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ønsker meg Ny seng. Edit: Leif Det får du, men den er brukt av prostituerte i noen år. Ønsker meg en dusj. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får en dusj, men den er kjempegammel og rusten. Ønsker meg ny pult. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får en ny pult, men bena er råtne og knekker. Jeg ønsker at det "feite sloge" jeg deler kjøkken og bad med flytter ut. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det feite sloget flytter ut, og av en eller annen grunn får du en følelse av ensomhet. Ønsker meg Et helikopter! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du får deg et helikopter, men først må du plukke ut restene av dem som har omkommet i styrten. Jeg vil at kystpartiet vinner valget Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kystpartiet vinner valget, og hele norge går i skinnvester og matrosluer. Snart kjører alle båt, og siden det ikke er folk tilbake på fastland, blir Norge en jungel kun bebodd av dyr. Jeg ønsker meg at jeg ble fri for fobier. Endret 1. september 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du blir fri for fobier pga lykkepiller, men etter en kort stund tar pillene deg av dage. Jeg ønsker at jeg kunne begrense godteri spisinga mi Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den blir begrenset så mye at du stopper å spise nesten alt. Ender med at du blir lagt inn på sykehuset med diagnosen "Anoreksia" Jeg ønsker meg litt mer penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg