Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ønsker at politikerene for en gangs skyld tar til fornuft og på en eller annen måte gjør skolebøker til videregående gratis/dekket. Innvilget, men du må nå selv betale skolegangen. Å stipend er en sagablott. Jeg meg en jobb der jeg jobber max 10 timer i uka, og tjener over 300000. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 innvilget,men jobben innebærer å ha en tiss i munnen. ønsker meg 2.3 liter ananas brus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ønsker meg 2.3 liter ananas brus Det får du, men den er blandet ut med 230 liter saltvann. Ønsker meg Tonio. *rawr* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ønsker meg Tonio. *rawr* Oppfylt, men til alles store overraskelse så var Tonio en 44 år gammel smellfeit tysker bosatt på Toten. Ønsker meg 20 bokser snus. Endret 31. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ønsker meg 20 bokser snus. du får den typen uten nikotin, å alle er tørr Ønsker meg 4kg ytrefilet. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ønsker meg 4kg ytrefilet. Du får 4kg ytrefilet av sei. Ønsker at jeg blir kvitt forkjølelsen min. (Takk skal du ha for den, forresten, Blib! *NYS* ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ønsker meg 4kg ytrefilet. Du får 4kg ytrefilet av sei. Den var under beltestedet! Ønsker at jeg blir kvitt forkjølelsen min. (Takk skal du ha for den, forresten, Blib! *NYS* ) Du blir kvitt den, men blir erstattet med lungebetennelse... Jeg ønsker meg en yatch (som ikke synker eller har sunket) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ønsker meg 4kg ytrefilet. Du får 4kg ytrefilet av sei. Den var under beltestedet! Ønsker at jeg blir kvitt forkjølelsen min. (Takk skal du ha for den, forresten, Blib! *NYS* ) Du blir kvitt den, men blir erstattet med lungebetennelse... Jeg ønsker meg en yatch (som ikke synker eller har sunket) Du får båten men det viser seg att den er stjålet av den kinesiske mafia'n. Jeg ønsker meg en svært dyr og fin leilighet. Endret 31. august 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du får den, men naboen din er Bin Ladens nærmeste samarbeidspartner. Jeg ønsker meg en god natts søvn. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du får den, men naboen din er Bin Ladens nærmeste samarbeidspartner. Jeg ønsker meg en god natts søvn. Du får en god natts søvn, men den varer ikke i mer enn en time. Jeg vil ha en dokost. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 oppfylt,men du mister den,siden jeg ikke veit hva det er. ønsker meg ubegrenset tilgang til nokas lokalene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det får du, men du finner noe du ikke vet hva er, og begynner å tukle med det og plutselig på et eller annet vis, mangler du begge hendene og en fot. Jeg ønsker meg et forhold med ei "normal", søt, jente Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ønsker meg et forhold med ei "normal", søt, jente *error* Filename not found Men fra en spøk til en annen. Du finner jenta, dere kjøper dere hus og gifter dere. Men så en dag vil dere se slekttreet så dere hyrer en slektsforsker, å det viser seg at jenta er din halvsøstra Jeg ønsker et års forbruk av kosttilskudd..... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Oppfylt, bare synd at det er beregnet for hester. Ønsker at solen skinner i morgen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 oppfylt,men ozon laget blir borte og alle dør! ønsker meg en kingsize kebab Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 oppfylt, men du finner en avskåret penis i kebaben. Jeg vil ha et liv. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil ha et liv. Det får du, men det nye livet er som en elefant. Jeg vil ha ny bil! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Innvilget, men du dør i en ulykke på e6 tre timer etter at du har fått den. Jeg vil ha en brun flott ku Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Innvilget, men du dør i en ulykke på e6 tre timer etter at du har fått den. Jeg vil ha en brun flott ku Du får kua di men den slippes fra 1000 m høyde med luftpost. Jeg vil ha en gal lærer. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Innvilget, men du dør i en ulykke på e6 tre timer etter at du har fått den. Jeg vil ha en brun flott ku Du får kua di men den slippes fra 1000 m høyde med luftpost. Jeg vil ha en gal lærer. Det får du, men han er så gal at han blir sperret inne i et lite rom med myke vegger. jeg vil ha en ilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg