Gå til innhold

Twisted Wishes tråden


Stylpe

Anbefalte innlegg

Du får 2 og en halv dyne, men siden de er 2 OG en halv så er de splittet og ubrukelige. Dessuten så klødde de noe jævlig....

 

 

 

Jeg ønsker at jeg slutter å eksistere akkurat her og nå. (Jeg bryr meg ikke noe om jeg etterlager spor eller ikke, eller om noe rundt omstendighetene)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ønske oppfylt, men du blir så frisk at du blir syk igjen.

OT: Det der var bare sykt. høhø...

 

 

Ønsker at jeg kunne gå på vannet

Du får herved kreftene som gjør at du kan gå på vannet, men Jesus blir sjalu fordi du hermer etter han. Snart får du en fryktinngytende PM fra Gud, for Jesus er en sladrehank :p

 

...:::EDIT:::...

 

dæven. der var jeg sein, gitt :ermm:

*what time is it?*

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Ønsker at jeg kunne gå på vannet

Ønske oppfylt, men en sjalu Jesusfan dreper deg etter kun noen få turer.

 

 

Ønsker at jeg var i Nirvana.

Du reiser tilbake i tid, og erstatter deg selv med Kurt Cobain. Men du synger så forbanna falskt, at Dave Grohl (trommisen) hiver en av sine trommestikker rett i adamseplet på deg så du mister stemmen.

 

Jeg ønsker meg et program som kan finne musikk-filer på internett, bare ved at jeg synger refrenget inn i mikrofonen på PC-en.

Lenke til kommentar
Gratulerer, du har fått et slikt program. Må nevne at allt du synger blir tatt opp, og brukt som "værste deltakere" i TV2s Idol.

 

Ikke verst :p

 

Jeg ønsker meg en ny klokke.

Du får ei klokke av meg til kroner 4395,- (special price for you, my friend) men dessverre har jeg lagt inn virus i operativ-systemet, og klokka går dukken.

Lenke til kommentar

Hvordan kan en flaske absinth være sort syre? Poenget med denne tråden er at det skal være "hell i uhell", ikke at man skal fucke opp den andre personen mest mulig. Det er ikke morsomt når noen spør om en badeball, at en annen person svarer "LOL DET VAR IKKE EN BADEBALL DET VAR EN TURBODREVET KUK SOM RASSKJØRER DEG TIL DU REVNER"

 

Vær så snill!

 

Du får et gammelt nettverkskort, så gammelt at det ikke følger noen som helst standard.

 

Jeg ønsker meg et nytt stereoanlegg.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...