Gå til innhold

Twisted Wishes tråden


Stylpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din.

 

Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk!

Lenke til kommentar
Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din.

 

Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk!

Innvilget, desverre blir den ikke tatt i bruk av deg.

 

Jeg ønsker meg en lysestake.

Lenke til kommentar
Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din.

 

Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk!

Den blir tatt i bruk, men ISP'en din går konkurs. De må grave opp alle fiberkablene sine å selge dem på finn.no.

 

Prima fiberkabler selges!

 

 

 

 

 

 

Jeg ønsker meg en egen øy langt bort i gokk, hvor det er varmt. Der jeg kan kjøre så fort jeg vil, og chille så mye jeg vil. Det må selvfølgelig være en fantastisk luksusvilla der, og noen chicks ;)

Lenke til kommentar

Innvilget! Du får en stressless, men den tar fyr med en gang du setter deg ned i den, og du får forferdelige brannskader som du må leve med resten av livet.

 

Jeg ønsker at alle pcene her kunne kolapse slik at jeg og apoc_ kan dra hjem, istedet for og sitte barnevakt for 15 grunnkursinger som sitter på blink.

Lenke til kommentar

[gjelder ikke]Hagehjorten blir levende og biter deg i strupen og spiser deg.[/gjelder ikke]

 

Jeg vil plukke sopp.

 

Edit: Feil, sorry -Martin-. Hybelen viser seg å være godt utsatt for mark, kakkerlakker og rotter og du dør av en ukjent sykdom.

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...