Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du får en armadillo og 7 cp skadde ørnebarn. Men de blir drept av en heroinruset crazy-frog. Jeg ønsker meg en gul badeand. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du får en gul badeand, men det du ikke visste, var at den var på syre-tripp dagen før du får den. Dvs at den blir blå samme dag som du får den. Jeg ønsker en Novell-server av dage. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din. Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 vil fortsatt ha det som jeg sa sist men nå vil jeg ikke jobbe for microsoft... Du blir en fantastisk spill-designer, men blir voldtatt av en Hage-Hjort. Du får psykiske lidelser og tar selvmord, før spillet blir lansert! Jeg ønsker meg en Armadillo som er far til 7 CP-skadde ørnebarn. Helvette! Hvorfor meg??? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din. Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk! Innvilget, desverre blir den ikke tatt i bruk av deg. Jeg ønsker meg en lysestake. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Novel serveren på skolen din dør, men gjenoppstår neste dag da sjefen din fikser den. For så og slå deg helseløs fordi du ødela den. Og du blir tvunget til å bruke novel resten av lærlingetiden din. Jeg ønsker at fiberkabelen som er gravd inn til rommet mitt blir tatt i bruk! Den blir tatt i bruk, men ISP'en din går konkurs. De må grave opp alle fiberkablene sine å selge dem på finn.no. Prima fiberkabler selges! Jeg ønsker meg en egen øy langt bort i gokk, hvor det er varmt. Der jeg kan kjøre så fort jeg vil, og chille så mye jeg vil. Det må selvfølgelig være en fantastisk luksusvilla der, og noen chicks Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Men det er så varmt der at dekkene på volvoen din smelter slik at du ikke kan kjøre. Og luksusvillaen har vannlekasjer overalt og lukter kloakk. Jenter finnes også, men alle veier over 230 kg og er psykopater. Jeg ønsker meg en ørn som kan snakke tysk! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg ønsker meg en ørn som kan snakke tysk! Det får du, men ørna prater hull i hodet på deg. (På tysk, selvfølgelig) Jeg vil ha 20000 kr. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vil ha 20000 kr. Innvilget! Men du får alle de 20 000 i 50-øringer, og når du skal bære posen hjem så går det hull på den og alle pengene triller ned i nærmeste komlokk. Jeg ønsker at jeg hadde noe bedre og finne på. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Du finner ut at du ikke kan gjøre noe annet, så du sitter på HW.no resten av livet. Jeg ønsker at alle listepop artister dør en grusom død. Endret 30. august 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det skjer! Men dagen før dagen vinner du Idol og blir en av dem! Jeg ønsker at jeg hadde en god stol i dette øyeblikket. Endret 30. august 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Du får en stressless, men den tar fyr med en gang du setter deg ned i den, og du får forferdelige brannskader som du må leve med resten av livet. Jeg ønsker at alle pcene her kunne kolapse slik at jeg og apoc_ kan dra hjem, istedet for og sitte barnevakt for 15 grunnkursinger som sitter på blink. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det skjer, men du blir mistenkt for å ha ødelagt pc'ene og må betale 2000.000 i erstatning. Jeg ønsker meg en atom-bombe. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ønske oppfylt. Men den sprenger når du tar på den! Ønsker meg en hybel Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Innvilget! Men atombomben er så liten, at når den eksploderer så er det bare du som tar skade av den. Du blir deformert og alle dine barn kommer ut med 3 tær for mye. Jeg ønsker meg en rød og gul hagehjort med skarpe tenner. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) [gjelder ikke]Hagehjorten blir levende og biter deg i strupen og spiser deg.[/gjelder ikke] Jeg vil plukke sopp. Edit: Feil, sorry -Martin-. Hybelen viser seg å være godt utsatt for mark, kakkerlakker og rotter og du dør av en ukjent sykdom. Endret 30. august 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg vil plukke sopp. ditt ønske er oppfylt. men soppen du plukker er muggsopp! ønsker at jeg var verdens beste i Rome: Total War. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ønsker at jeg var verdens beste i Rome: Total War. Oppfylt, men du er det ikke nå lenger. Jeg ønsker meg to pupper. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du får to pupper, men de er så små at folk ikke merker forskjell. Jeg ønsker at jeg står opp fra de døde. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 oppfylt,men du lukter skikkelig dritt. ønsker meg 2 og en halv dyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg