Gå til innhold

Twisted Wishes tråden


Stylpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker meg en Apple Powerbook G4 17", med samme krav som da jeg fikk BigMac..

Du får en bigmac til. :shrug:

 

 

Ønsker meg en million kroner.

du får det men de er i akser som stadig synker i verdi...

 

Jeg skulle ønske jeg var en skikkelig og godt betalt spilldesigner som lagde gode spill...

Du blir en kjent spilldesigner.. som designer spill for windows.. men siden windows er så usikkert, bytter alle til linux, og da går du i minus siden ingen kjøper spillene dine.. :thumbdown:

 

Jeg ønsker meg å bli en kjent os designer, og at alle kjøper mine supre operativ systemer, slik at jeg blir rik..

Lenke til kommentar
Ønsker meg en Apple Powerbook G4 17", med samme krav som da jeg fikk BigMac..

Du får en bigmac til. :shrug:

 

 

Ønsker meg en million kroner.

du får det men de er i akser som stadig synker i verdi...

 

Jeg skulle ønske jeg var en skikkelig og godt betalt spilldesigner som lagde gode spill...

oppfylt, men du klarer aldri mer å skille virkeligheten fra spillverdenen.

 

ønsker meg en kjæreste...

 

Edit: sent ute :S

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg å bli en kjent os designer, og at alle kjøper mine supre operativ systemer, slik at jeg blir rik..

Innvilget. Mot all sannsynlighet, kjøper svært, svært mange ditt operativsystem og dine tjenester. Dette gir deg således store inntekter, og gjør deg uhorvelig rik. Men grunnet store kostnader for å opprettholde kvaliteten og utvikle nye funksjonaliteter for å svare angrep fra konkurrenter, samt en ny rekordstor IT-boble, går selskapet ditt duken kort tid etter.

 

Denne gangen ønsker jeg meg et privat jetfly der alle relevante utgifter er dekket for de nærmeste hundre år.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg å bli en kjent os designer, og at alle kjøper mine supre operativ systemer, slik at jeg blir rik..

Innvilget. Mot all sannsynlighet, kjøper svært, svært mange ditt operativsystem og dine tjenester. Dette gir deg således store inntekter, og gjør deg uhorvelig rik. Men grunnet store kostnader for å opprettholde kvaliteten og utvikle nye funksjonaliteter for å svare angrep fra konkurrenter, samt en ny rekordstor IT-boble, går selskapet ditt duken kort tid etter.

 

Denne gangen ønsker jeg meg et privat jetfly der alle relevante utgifter er dekket for de nærmeste hundre år.

du får ønsket oppfylt, men flyet styrter på første tur og alle om bord dør!

 

ønsker meg fortsatt en kjæreste :cry:

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg å bli en kjent os designer, og at alle kjøper mine supre operativ systemer, slik at jeg blir rik..

Innvilget. Mot all sannsynlighet, kjøper svært, svært mange ditt operativsystem og dine tjenester. Dette gir deg således store inntekter, og gjør deg uhorvelig rik. Men grunnet store kostnader for å opprettholde kvaliteten og utvikle nye funksjonaliteter for å svare angrep fra konkurrenter, samt en ny rekordstor IT-boble, går selskapet ditt duken kort tid etter.

 

Denne gangen ønsker jeg meg et privat jetfly der alle relevante utgifter er dekket for de nærmeste hundre år.

du får ønsket oppfylt, men flyet styrter på første tur og alle om bord dør!

 

ønsker meg fortsatt en kjæreste :cry:

du får det men hun er utro...

 

 

 

 

vil fortsatt ha det som jeg sa sist men nå vil jeg ikke jobbe for microsoft...

Lenke til kommentar

vil fortsatt ha det som jeg sa sist men nå vil jeg ikke jobbe for microsoft...

Du blir en fantastisk spill-designer, men blir voldtatt av en Hage-Hjort. Du får psykiske lidelser og tar selvmord, før spillet blir lansert!

 

 

 

 

Jeg ønsker meg en Armadillo som er far til 7 CP-skadde ørnebarn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...