edge Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg ønsker at jeg hadde et privat jetfly. Det får du, men...det styrter allerede på første tur. Ønsker meg en ny laptop på skolen. Ønsket er oppfylt, men dessverre er den lenket til pulten din, som er for langt fra strømuttaket til at du har noen som helst bruk for den. Jeg ønsker meg busskort, som varer ut året! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg ønsker meg busskort, som varer ut året! Det får du fro ruta Velle til Volla i Finnmark. Ønsker meg ei heit babe, Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg ønsker meg busskort, som varer ut året! Det får du fro ruta Velle til Volla i Finnmark. Ønsker meg ei heit babe, Det får du, men ho e oppblåsbar! Ønsker meg en ny brus! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ønsker meg en ny brus! oppfylt, men den er tom for kullsyre. ønsker meg penger. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ønsker meg penger. Det får du, men..de viser seg å være stjålne og du åker inn i fengsel. Ønsker meg nye venner. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det får du, men en av de er meg. Jeg ønsker meg en pose med ostepop. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg ønsker meg en pose med ostepop. Du får ostepop fra maarud Jeg vil ha meg vaskehjelp Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det får du, men vaskehjælpa er norsk og ikke polakk, så det blir ingen pulings men hu vasker, og hu er dyrere i drift. Jeg ønsker meg ei feit kjerring. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Oppfylt, men hun heter Erna. Jeg vil ha en feit bunke med penger. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Oppfylt, problemet er bare at det er monopolpenger. Jeg ønsker meg 6-ere i alle fag på skolen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg ønsker meg 6-ere i alle fag på skolen. Oppfylt, dessverre er dette i Tyskland og der er den beste karakteren man kan få en. Jeg ønsker meg den syvende Harry Potter-boken. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Oppfyllt, du har fått den syvende harry potter boka, som enda ikke er skrevet. Altså over 1000 blanke sider. Jeg ønsker meg en god natts søvn Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) I natt skjer det sikkert en del forferdelige ting, men jeg vedder på at det ikke vil være sammenliknbart med de aller værste nettene i historien, derfor må vi konkludere at denne natta mest sannsynlig må klassifiseres som god. Uansett om ikke denne natta vil bli god er det overveldende sannsynlig at du i dine leveår vil leve under en slik "god" natt. Din bruk av genitiv kan tolkes slik at du vil at en av de nettene du lever i sin søvn skal være god, men jeg velger å tolke det slik at du ønsker at en av de gode nettene du overværer i ditt liv skal innbefatte søvn, jeg gir langt i om du våkner hele tida, har feber og verkebyller, natten søvnen din tilhører vil før eller siden være god. Jeg vil ha en liten hund. Time to die herr Leif. Endret 29. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Voff voff, voff voff, men du får denne: Jeg vil ha en blå ballong. Endret 29. august 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ønsket oppfylt, men den sprekker mens du blåser den opp. Jeg vil klatre under bordet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 oppfylt,men du dør i forsøket. jeg vil ha ett twisted wish Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Oppfyllt, men desverre så fikk du det du ønsket Jeg ønsker meg fri fra skolen. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du får fri fra skolen, men får hjemmebesøk fra læreren din. Jeg ønsker meg mørk stemme. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det får du, men etter å ha brukt den opp får du den mest lyse stemmen i hele verden. Ønsker meg en LCD skjerm Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ønsker meg en LCD skjerm Det får du...men den er ødelagt. Ønsker meg nye fortenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg