aadnk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg gokart i tipp-topp stand! Innvilget. Imidlertid får du en modell av en gokart. Jeg ønsker meg en universell Turning-maskin med ubegrenset minne og prosseringskraft - en sådan som er tilmed i stand til å simulere hele universet og tiden fra Big-Bang og frem til i dag på uendelig liten tid. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg ønsker meg gokart i tipp-topp stand! Ja, klart du skal få det. Jeg vet ikke helt hva "tipp topp" betyr, men er ikke det noe i Donald? Jeg ønsker meg en billett til Taiwan Endret 28. august 2005 av firstperson Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får din billet til Taiwan og drar, når du kommer fram blir du kidnappet og satt til å lage små plast lommelykter for evig tid Jeg ønsker månen Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en universell Turning-maskin med ubegrenset minne og prosseringskraft - en sådan som er tilmed i stand til å simulere hele universet og tiden fra Big-Bang og frem til i dag på uendelig liten tid. Ikke noe problem... (Hva ER en Turning-maskin? ) Og til innlegget over: Månen skal du selvsagt få, men romfergeturen får du jaggu betale sjæl! Jeg ønsker en bajonett. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Oppfylt, men du får den i brystet. Jeg ønsker meg en pickup modda av truckmasters(eller hva de nå heter). Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det får du, men den sitter fast på David Hasselhoff, og han nekter å ta den ut av munnen din. Jeg ønsker meg leilighet. Du får det, men den er så dårlig at du kryper hjem. Jeg ønsker meg to saftige saftis. Hey jeg tok den...!!! Faen da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en pickup modda av truckmasters(eller hva de nå heter). Det får du, men problemet er at det er den Toyota Hilux'en som Top Gear hadde strev med å ødelegge. Enjoy! Jeg ønsker meg en weekend på Playboy mansion... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg ønsker meg en weekend på Playboy mansion... Innvilget, men bare på PC. Jeg ønsker at jeg var verdens beste fotballspiller. Endret 28. august 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg ønsker at jeg var verdens beste fotballspiller. Du ble det, men bare på Fifa 2000.. Kunne ønske jeg hadde verdens beste PC. Endret 28. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Odden Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en weekend på Playboy mansion... Innvilget, koret ditt allhellige jomfruelige homser av jesus kjød som er kastratsangere skal stille med festsang Jeg vil finne en arkeologisk skatt med uant økonomisk verdi Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en weekend på Playboy mansion... Innvilget, koret ditt allhellige jomfruelige homser av jesus kjød som er kastratsangere skal stille med festsang Jeg vil finne en arkeologisk skatt med uant økonomisk verdi Too late? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kunne ønske jeg hadde verdens beste PC. Du får verden beste pc fra 1975, med prosessor kraft som en lommekalkulator. Jeg ønsker meg en tappekran for øl som aldri går tom. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Oppfylt, men åpner du krana, så kommer en evig strøm av øl som oversvømmer hele jorda til slutt. Jeg ønsker meg en stor subwoofer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en stor subwoofer. Det får du, men du dør med en gang pga så høy bass. Jeg ønsker at Britney var min fuckfriend. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg ønsker at Britney var min fuckfriend. Du får Britney Enjoy! Jeg ønsker meg en Audi S2 Endret 28. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg en Audi S2 Oppfylt, men den er fra attentatforsøket mot presidenten i Uganda. Ønsker meg...bedre signaler på tv'n Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det får du, du får levende ord tv inn i superb kvalitet, og bare den kanalen.. Jeg ønsker at tappekranen til Hyrlen blr fikset før den oversvømmer jorden og han deler ut gratis til hw.no forumet Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Innvilget, dessverre ble du utestengt fra forumet før utdelingen startet. Ønsker rød-grønn regjering! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 oppfylt,men de spør Kjell Magne Bondevik om råd hele tiden. jeg ønsker meg en brødbakermaskin Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Brødbakemaskinen er din, dessverre lager den bare brød som smaker fire uker gamle! Jeg ønsker at jeg beavis and butthead kom tilbake på MTV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg