SupremeX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får en tidsmaskin, men den eksploderer når du starter den. Jeg ønsker meg en Zebra. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får en tidsmaskin, men den eksploderer når du starter den. Jeg ønsker meg en Zebra. Oppfylt, men som alle andre hestedyr i denne tråden voldtar den deg. Grunding. Jeg ønsker meg derimot laser/røntgen-syn. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får en tidsmaskin, men den eksploderer når du starter den. Jeg ønsker meg en Zebra. Oppfylt, men som alle andre hestedyr i denne tråden voldtar den deg. Grunding. Jeg ønsker meg derimot laser/røntgen-syn. ønsket oppfylt men de går innover og ødelegger hjernen din Jeg skulle ønske jeg var en Hunter i Halo spillene! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ønske oppfylt. Du blir en hunter, men oppdager at du har betongsko så du står der bare. Jeg ønsker meg nakne bestemødre som baker pannekaker på magen min. Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg ønsker meg nakne bestemødre som baker pannekaker på magen min. ... mens de tilfredsstiller deg seksuelt. Jeg ønsker meg en bukse med 3 bein. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ønske oppfylt. Du blir en hunter, men oppdager at du har betongsko så du står der bare. Jeg ønsker meg nakne bestemødre som baker pannekaker på magen min. Oppfylt men det utvikles til incest... Jeg skulle ønske jeg ikke hadde betongsko!(mens jeg er hunter altså...) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ønske oppfylt. Du blir en hunter, men oppdager at du har betongsko så du står der bare. Jeg ønsker meg nakne bestemødre som baker pannekaker på magen min. Oppfylt men det utvikles til incest... Jeg skulle ønske jeg ikke hadde betongsko!(mens jeg er hunter altså...) Du kommer deg ut av betongskoene din, men du finner raskt ut at føttene dine blir limt fast i bakken etter første skritt. Jeg ønsker at livet mitt kunne ende her og nå. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Innvilget, men du blir en smule skuffa når du finner ut at du må brenne i helvete for evig tid. Skulle gjerne vært verdens beste lengdehopper Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Innvilget, men du blir en smule skuffa når du finner ut at du må brenne i helvete for evig tid. Skulle gjerne vært verdens beste lengdehopper Det blir du, men desverre kan du verken gå eller løpe, bare hoppe distanser på over 1km. Jeg vil gjerne ha en hjemmekino på størrelse med offentlige kinoer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg vil gjerne ha en hjemmekino på størrelse med offentlige kinoer. Det får du, men ingenting virker. Jeg vil ha en ny gitar. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får en ny gitar, dessverre er den i skala 1:100 Jeg ønsker meg et romskip. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det får du, men det mangla en bit av varmeskjoldet, så du ble kremert på jomfruturen. Vil gjerne ha en flaske vodka Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Ønsket er oppfylt, du får en flaske med 0,5 cl vodka. Jeg ønsker meg en stor villa i Hollywood Hills. Endret 28. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nøklene er oversendt. Naboen er forresten Tom Cruise, som nekter deg å innta enhver form for medisin og bruker mye av tiden sin på å prøve å konvertere deg til Scientologien. Vil vinne i lotto Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du vinner i Lotto, men alle pengene du har brukt på kuponger har gått utover forsikringspengene, noe som betyr at alle pengene går til å bygge deg et nytt hus. Jeg ønsker meg et gram med heftig hasj. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Du får hasjen men mister den pga, størrelsen Jeg vil ha himmelen på rommet mitt! Endret 28. august 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får himmelen på rommet ditt, men mister følgelig også taket. Jeg ønsker meg den støøørste og myyyykeste puta i verden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får puta, men den er så stor og fyldig, så når du tar på den imploderer den. Jeg ønsker meg mer invader zim episoder som jeg ikke har, og på engelsk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får alle episodene du mangler, med engelsk undertekst. Dessverre mangler bildet. Jeg ønsker meg et brett med cola. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får et brett med cola. Colaen er best før 1993. Jeg ønsker meg et nytt, bra skjermkort uten mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg