IkkjeOleJørgen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 *Forslag* Vi poster ikke så fort.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vi tar det hele omigjen. Jeg ønsker meg en ny frisyre. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en ny frisyre. Oppfylt, men du mister samtidig alt håret pga. en psyko frisør. Jeg ønsker meg en stjerne. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg ønsker meg en ny frisyre. Oppfylt, du er blitt skalla. (Mye gamle ønsker her nå =P) Ønsker at noen kunne blande litt saft til meg EDIT: For sein =P Endret 27. august 2005 av Stylpe Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en ny frisyre. Oppfylt, men du mister samtidig alt håret pga. en psyko frisør. Jeg ønsker meg en stjerne. Men du ender opp med å få den i hodet. Jeg ønsker meg en bilde ramme Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg en bilde ramme Oppfylt, men den er orddelt. Jeg ønsker meg et glass. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men glasset er så skrøpelig at det knuser i det du skal drikke av det. Glassbitene sklir ned i halsen din og kutter deg opp innvendig. Jeg ønsker meg et tonn med grus. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppfylt, men du får det over deg. Jeg ønsker meg Erna Solberg i senga for ei natt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Oppfylt, men glasset er så skrøpelig at det knuser i det du skal drikke av det. Glassbitene sklir ned i halsen din og kutter deg opp innvendig. Jeg ønsker meg et tonn med grus. Men det lander oppå en hvis nesevis sim..... Jeg ønsker meg en lyspære| For sen... Men sim får Erna oppå seg i en natt... Det var denne lyspæren jeg ønska meg Endret 27. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det var denne lyspæren jeg ønska meg Oppfylt, men når du skrur den på, så blir alt mørkt. Jeg ønsker meg veto-rett ved stortingsvalget. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det blir veto-rett, men dette styrer hele landet vårt i grøfta. jeg ønsker meg en penispumpe Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) For sen igjen.... Penis pumpen fucker seg da du tilfeldighvis stikker tungen inni og kmå knuse den for for å få den ut. Jeg ønsker meg et pass,13dverger og en gammel varebil Endret 27. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg et pass,13dverger og en gammel varebil Oppfylt, og det blir en skikkelig orgie bak i varebilen. Jeg ønsker meg en moderator. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg ønsker meg et pass,13dverger og en gammel varebil Oppfylt, og det blir en skikkelig orgie bak i varebilen. Jeg ønsker meg en moderator. Øsnket oppfylt, moderator kommer men går videre da alle lover at de skal oppføre seg videre. Ønsker meg autografen til trådstarter Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ønsker meg autografen til trådstarter Oppfylt, men du får den på en bit brukt dasspapir. Jeg ønsker meg en kondom. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du er heldig og finner en kondom bak akershus festning. Ønsker meg søvn. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du er heldig og finner en kondom bak akershus festning.Ønsker meg søvn. Oppfylt, du sover for alltid. Jeg ønsker meg en eiendom lik slottet. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Granted, men det blir en svær turistattraksjon og du må stå å vinke høfflig på balkongen til enhver turist. Jeg ønsker meg ubegrensete mengder med Jack Daniels Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får ubegrensede mengder med Jack Daniels - på uknuselige flasker du ikke får åpnet. Jeg ønsker meg en Kawasaki ZX-6R. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Huff, trist at den var made in taiwan og gaffelen røk i første sving, da. Ønsker meg en tidsmaskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg