PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 PÅ Carl Johan står det diverse valgboder - aftenposten har "anmeldt" dem. Når de kom til Høyres, skriver de: Konklusjon: "Standen er helt perfekt for Høyre, men kanskje litt for fancy og fin, en klisjé på vestkant-vellykkethet." Se på linken; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle1103697.ece Er en valgbod med et partytelt som ikke matcher engang, en klisjee på vestkant-vellykkethet?! Her er det noe jeg ikke forstår. Høyres valgbod skal være brukervenlig og for "folk flest" - jeg ser ikke helt hvordan denne klarer å bli en "vestkant-bod". Anyone else? Hovedartikkelen: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle1103676.ece Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette er totalt uinterresant og denne journalistikken er ikke noe å ta høytidlig. Journalistene klarer tydeligvis ikke å finne noe viktig som skjer rundt om i verden, og da må de ta en kaffepause på Karl Johan og skrive litt tøv om dette i stedet... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Trodde han reklametypen var smartere enn som så. Det om Høyres bod var ihvertfall det samme som står vært år, dessuten er vel "boden" ganske lik også.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Vet ikke helt hva du vil med denne topicen Joachim. Var poenget at valgboden ikke var så fin som Aftenposten ville ha det til? Aviser skriver bullshit hele tiden. Lær deg å lev med det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg bare skjønner ikke hvordan "gode reklamemenesker", ihvertfall skal de jo være gode - kan påstå at det lyser "vestkant" av den "boden", med et partytelt midt i for å skjerme for regnet. Jeg bare forstår det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg bare skjønner ikke hvordan "gode reklamemenesker", ihvertfall skal de jo være gode - kan påstå at det lyser "vestkant" av den "boden", med et partytelt midt i for å skjerme for regnet. Jeg bare forstår det ikke i det hele tatt. Tror du fokuserer for mye på teltet. Boden skiller seg mer ut fra de andre med alle dataskjermene, og noen syns vel det virker kaldt og upersonlig. Selv syns jeg da også poenget med slike boder er at skal stå én eller flere entusiastiske folk der man kan diskutere med - internett har man jo hjemme. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Vet du Langbein, mamma har stått der et par dager, og det er alltid engasjerte mennesker der. Men vil man ha ytterligere info - er interaktive skjermer kjekke. FrP har jo en skjerm de også, om vi skal tro Aftenposten? Olsen, jeg må bare spørre. Er du bedriftsøkonom? Hva vet du om hvordan man gjør en bedrift lønnsom? Jeg bare lurer. Kanskje "håndfullen rike menn" faktisk kan noe om det de driver med? Aldri tenkt på det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Og da har Union-saken fått sin egen tråd. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå